گفته می شود

 

گفته می شود احمد نادری عضو هیأت رئیسه مجلس دلایل مخالفت خود با مصوبه جنجالی شورای عالی انقلاب فرهنگی را تشریح و تصریح کرده با این مصوبه جامعه به سمت طبقاتی شدن حرکت خواهد کرد و دیگر چیزی به اسم عدالت در جمهوری اسلامی ایران باقی نمی‌ماند.

 

 

 

گفته می شود حسین قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی سازی گفته افشای رقم قرارداد‌ها به صورت کلی الزام دارد نه جزئی. افشای متن قرارداد الزام نشده، بلکه افشای مجموع ارقام بازیکنان و کادر فنی الزام شده بود. برای باشگاه داری حرفه ای باید سایر باشگاه ها به این ماجرا بپیوندند و آن زمان افشای جزئیات معنا دارد.

 

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه میزان جوجه ریزی در هر دوره ۱۳۰ میلیون قطعه بوده که در حال حاضر به ۹۰ میلیون قطعه کاهش پیدا کرده است، عنوان کرد: دولت باید با تدابیر خاص، مانع از کاهش جوجه ریزی‌ها شود؛ هرچند بخشی از آن به دلیل توقف قاچاق جوجه یک روزه با اجرای مردمی سازی یارانه‌هاست. وی با اشاره به اینکه بخش مهمی از کاهش میزان جوجه‌ریزی‌ها به دلیل کاهش قدرت خرید مردم صورت گرفته است و باید جبران شود، افزود: نظر و راهکار تشکل‌ها برای جبران کاهش جوجه ریزی احیای کالابرگ است، زیرا می‌تواند قدرت خرید مردم را تقویت و آسیب به تولیدکنندگان را جبران کند.

 

 

 

 

 

گفته می شود رییس سازمان پزشکی قانونی گفته ما نمی‌توانیم بگوییم قاضی منصوری خودکشی کرده استرییس سازمان پزشکی قانونی کشور درباره علت فوت قاضی منصوری، یکی از متهمان پرونده فساد اکبر طبری که خردادماه سال ۹۹ جسدش در رومانی پیدا شد، گفته در خصوص پرونده هایی همچون نامداری، متروپل یا پلاسکو و… در وظیفه ای که به ما ارجاع شده، نظر کارشناسی را دادیم و آن نظر کامل نیست. اگر انتظار این باشد که ما بگوییم قاضی منصوری خودکشی کرده، این حرف بی ربط و غیرکارشناسی است. ما شرح جسد را به قاضی پرونده منتقل می کنیم و قاضی با تحقیقات بین الملل و همکاری اینترپل و سایر ادله هایی که دارد، نظر نهایی را اعلام می کند.

 

 

گفته می شود فرزند آیت‌الله بیات زنجانی، مرجع تقلید شیعیان با انتشار تصویری به مخدوش شدن مزار آیت الله صانعی اعتراض کرد. محسن بیات زنجانی نوشت:سنگ‌قبری که می‌شکنید و تصویری که مخدوش‌اش می‌کنید؛ خوبی‌اش این است که آدم می‌فهمد تهی از استدلالید… .

 

 

گفته می شود  رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور یکی از برنامه‌های آتی نظام مالیاتی را ایجاد کد اقتصادی برای هر ایرانی برشمرد و گفته این اقدام باعث تحول جدی در حوزه مالیات ستانی می‌شود.

 

 

 

گفته می شود انتخاب مدعی شده است که جلسه اخیرا اعتدالگرایان و اصلاح‌طلبان پیش از محرم در منزل اسحاق جهانگیری برگزار شده است.

 

 

 

 

گفته می شود روح الله متفکر آزاد نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفته مدیریت عرصه فضای مجازی به مفهوم ساماندهی به فرایند‌های مجازی و احساس امنیت روانی در جامعه باید سازوکار خودش را داشته باشد. در حال حاضر مجلس درگیر هیچ‌گونه محدودیتی برای فضای مجازی نیست. کمیسیون ۸۵ منتفی شده و آن چیزی که باقی مانده امروز اولویت مجلس نیست. احساس می کنم برخی نمایندگان که در خصوص طرح صیانت صحبت می‌کنند به خاطر دعوا‌های سیاسی است.

 

 

 

گفته می شود اتاق بازرگانی ایران در جدیدترین گزارش خود اعلام کرده که در صورت کنار رفتن تحریم‌ها، اقتصاد ایران آماده جهش در حوزه‌های مختلف خواهد بود که می‌تواند به بهبود نسبی شرایط منجر شود. بررسی‌های انجام شده در گزارش کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران نشان می‌دهد: وضعیت رشد اقتصادی کشور در سال ۱۴۰۱ به‌ شدت به وضعیت تحریم‌ها گره خورده و در صورتی‌ که شاهد گشایش خارجی باشیم، امکان افزایش رشد اقتصادی از ناحیه فروش نفت و گاز وجود دارد. از سوی دیگر، با توجه به وضعیت منفی بخش ساخت‌وساز در سال ۱۴۰۰، وجود منابع در دست دولت و اجرای نهضت ملی مسکن می‌تواند سهم این بخش را مثبت کند. در تجارت خارجی نیز به‌طور خلاصه با رفع تحریم‌ها و دسترسی به منابع ارزی، به نظر می‌رسد تجارت خارجی کشور توانایی بازگشت به سطوح قبل از تحریم‌ها و گسترش بازارهای صادراتی در کالاها و خدمات دارای مزیت را دارد.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*