گفته می شود

 

گفته می شود عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته اگر بدحجابی مسأله خلاف قانون است، چرا در راهپیمایی‌ها یا ایام انتخابات روی این نوع پوشش‌ها مانور تبلیغاتی داده می‌شود؟ اگر حجاب دارای استانداردی از دید آقایان است، چرا مدام پررنگ و کمرنگ می‌شود؟! به نحوی که در بعضی جا‌ها نادیده گرفته می‌شود و یا در برخی مواقع برخورد با آن پررنگ می‌شود؟ در همین انتخابات اخیر، پوستر‌ها و تبلیغاتی که من در ستاد‌های جناب آقای رئیسی و دیگر کاندیدا‌های اصولگرا دیدم، به مراتب پیشروتر از کاندیدا‌های غیر اصولگرا بود. همچنین در مراسم‌ دیگر نظیر روز قدس، آیین‌های دینی یا تشییع پیکر شهدا، دوربین‌های صداوسیما به دنبال نشان دادن زنان کم حجاب یا افرادی هستند که از نظر پوشش، متفاوت‌تر از سایرین ظاهر شده اند

 

 

 

گفته می شود عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفته بسیاری از گوشی‌ها به بدافزار آلوده هستند و راه ورود این بدافزار‌ها هم ابزار‌های دور زدن فیلترینگ و وی‌پی‌ان است، بنابراین ما در وزارت ارتباطات برنامه داریم سرویس‌های مورد نیاز مردم راه‌اندازی شود تا استفاده از فیلترشکن به حداقل برسد.

 

 

گفته می شود 
علیرضا پناهیان مدرس حوزه علمیه قم با بیان اینکه غربی‌ها افکار عمومی را بازی می‌دهند گفته نباید اجازه بدهیم، انتخابات کشور ما مثل انتخابات انگلیس و فرانسه شود، انگلستان قانون اساسی ندارد، اختیارهای ملکه هزاران بار بیش از ولی فقیه است، او مالک سرزمین انگلستان است و مردم در ملک او زندگی می‌کنند.

 

 

گفته می شود ناصر ایمانی فعال سیاسی اصولگرا گفته آقازاده ها باید تحت رصد و مراقبت باشند البته نه طوری که مانع زندگی آنها شوند. فقط باید توسط نهادهای ذیربط روی اینها مقداری بررسی شود تا اگر خدای ناکرده مواردی پیش آمد بطور خیلی محرمانه تذکر داده شود ،به نحوی که فرد بتواند زندگی عادی خود را کند

 

 

گفته می شود شی جین پینگ رئیس جمهور چین در گفت و گوی تلفنی با جوبایدن همتای آمریکایی خود هشدار داد که ایالات متحده در مورد تایوان با آتش بازی نکند.

 

 

گفته می شود معاون دیپلماسی وزارت خارجه ایران گفته تهران و مسکو سیستم مبادلات مالی جایگزین به جای سوئیفت پیشنهاد کردند و تقریباً به توافق خوبی در این زمینه رسیده‌اند.

 

 

 

گفته می شود رییس انجمن صادرکنندگان برنج پاکستان با بیان اینکه سالیانه ۲.۵ میلیارد دلار برنج از این کشور به دیگر کشورها صادر می‌شود، گفته تهاتر برنج با گاز ال. پی. جی (LPG) یکی از راهکارهای افزایش تبادلات تجاری ایران و پاکستان است که می‌تواند مشکلات انتقال مالی دو کشور را برطرف کند.

 

 

 

گفته می شود رهبر کره شمالی در سخنرانی خود به مناسبت روز پیروزی گفته که کشورش برای درگیری نظامی با ایالات متحده کاملا آماده است.

 

 

گفته می شود در آبان ماه ۱۳۹۹ سازمان پزشکی قانونی گزارشی با هدف جلوگیری از سقط جنین غیرقانونی تهیه کرد، اما برخی از پیشنهادات این گزارش به جای اینکه به جلوگیری از سقط غیرقانونی منتهی شود؛ به رسمیت بخشیدن به این نوع سقط منجر می شود.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*