پیامک/

باسلام وتشکر از پیگیریهای شما.اتصال بلواربقیت الله به بلوارامام رضا(ع)اگرعملیاتی بشه بارترافیک بلوارمسافرخیلی کاهش خواهدداشت.
۱۴۰۱/۰۵/۰۷ ۱۱:۰۶:۳۰ خوانده نشده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام ضمن تشکرازآقای استاندار بابت دیدار مردمی مدیران استانی در نماز جمعه، بیشتر مدیران دوست دارند با مردم عکس بگیرند تا گره گشایی از کار مردم،باید دیده بشه،چون اگه دوربین صداوسیماوعکاس نباشد خداقبول نمی کند
خوانده نشده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام قابل توجه مدیریت بحران استانداری و منابع طبیعی دیر یا زود سیلی خواهد آمد. همیشه پیشگیری مقدم بر درمان است قبل از هر گونه حادثه بدنیست سری به رودخانه شاهرود بیرجند، ارتفاعات بندامیرشاه، دره و…بزنید و حریم رودخانه هارا از متصرفین آزاد کنید بعضی جاهااصلا رودی وجودندارد
خوانده نشده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
خوانده نشده خیر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام و خداقوت خدمت شهردار محترم بیرجند پارک خانواده واقع در روبری چهارشنبه بازار سابق خیابان شهید بهشتی در حال از بین رفتن است تعداد زیادی از درختان خشک شده و تعدادی هم در حال خشک شدن است لطفا” شخصا” بازدیدی از محل پارک داشته باشید و به گزارش ها اکتفا نکنید. درختان و فضای سبز به راحتی به دست نیامده که داریم به راحتی خشکش میکنیم. واقعا” حیف است درختان در حال نابودی است.
خوانده نشده خیر
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام واحترام ، ای کاش در بین متولیان امور فرهنگ ، فرد دلسوزی پیدا می شد تا وضعیت نماز جماعت بیت العباس (ع) بیرجند را سامان می داد نمازگزاران چه گناهی کرده اند که اکثر شبها از نماز جماعت محروم هستند این موضوع تاکنون چندین نوبت در همین نشریه اعلام شده اما کسی به آن توجهی نکرده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*