گفته می شود 

 

 

گفته می شود بر اساس اعلام معاون فرابورس،‌ در نخستین روز پذیره‌نویسی سرخابی‌ها، باشگاه استقلال ۱۶۷ میلیون و ۴۰۳ هزار و ۹۰۳ سهم، توسط ۱۷۹ هزار و ۱۸۵ نفر و در مورد باشگاه پرسپولیس ۱۶۲ میلیون و ۲۲۹ هزار و ۱۳۶ سهم توسط ۲۰۱ هزار و ۲۵۴ هزار نفر خریداری شد.

 

 

گفته می شود اخیرا مرجع قضایی به گمرک ایران اعلام کرده است که ۴۲۶ کانتینر لوازم خانگی بوش متعلق به شرکت کاسپین کالا دریا (بوش سرویس) که در بندر شهید رجایی دپو شده است را توقیف کند، دلیل این توقیف نیز اتهام جعل اسناد و قاچاق عنوان شده است. طبق دستور قضایی، گمرک مکلف شده تا اطلاع ثانوی و تا صدور رای از خروج محموله از کشور جلوگیری کند

 

 

گفته می شود محمود صادقی در توییتر با اشاره به صحبت‌های لاوروف نوشته رسما گروگان روسیه شدیم.

 

 

 

گفته می شود به‌ طور میانگین سالانه پنج تا هفت درصد شکایات پزشکی افزایش پیدا می‌کند اما نکته قابل توجه، تغییر موضوع شکایات پزشکی است که به سمت جراحی‌های زیبایی و ترمیمی شیفت پیدا کرده است. البته به همین میزان نیز شکایت از دندانپزشکان و متخصصان زنان و زایمان در صدر رشته‌های پرقصور پزشکی قرار دارند.

 

گفته می شود حسین شریعتمداری نوشته سخن از انجام توافق در میان است، ولی متاسفانه از سوی تیم مذاکره‌کننده کشورمان اطلاعات چندانی از چند و چون مذاکرات و آنچه داده‌ایم و آنچه گرفته‌ایم، منتشر نمی‌شود تا آنجا که جای خالی ما در تبیین واقعیات، دست حریف را برای تحریف باز گذاشته و حتی در کمال وقاحت، ایران اسلامی را « طرف سنگ‌انداز»! و عامل به درازا کشیدن مذاکرات معرفی می‌کند! اگر آنگونه که جسته و گریخته اعلام شده، مذاکرات وین به نتیجه رسیده و توافق نهایی به دست آمده است، اصلی‌ترین امتیازاتی که در این توافق رد و بدل شده و داده‌ایم و گرفته‌ایم چیست؟

 

گفته می شود دکتر زهرا حسامی دکترای تخصصی پزشکی و پزشک مشاور در جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات گفته سیگار زنانه نشده است اما در سال‌های اخیر شاهد بیشتر شدن گرایش زنان به مصرف دخانیات، هم سیگار و هم قلیان، هستیم

 

 

گفته می شود سخنگوی وزارت امر به معروف و نهی از منکر طالبان گفته که نوروز رسم مجوسی است و حکومت این گروه آن را قبول ندارند.مولوی محمد صادق عاکف مهاجر در گفت‌وگو با یک رسانه خصوصی گفته است: ما در اسلام فقط دو عید داریم: عید خُرد و عید کلان. عید دیگری به نام نوروز در اسلام نیست.

 

 

گفته می شود وزارت برق عراق اعلام کرد که هیاتی از این کشور به منظور رایزنی درخصوص مساله صادرات گاز و پرداخت بدهی هفته آینده به تهران می آید.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*