پیامک

سلام از اداره برق خواهشمندیم نسبت به روشنایی بلوار نمایشگاه بین المللی اقدام فرمایند. این مسیر محل تردد ساکنان شهرک بعثت و پرسنل نمایشگاه بین المللی بیرجند است.
۱۴۰۰/۰۸/۲۱ ۰۹:۴۷:۱۸ خوانده نشده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام آموزش و پرورش که مدارس را بازگشایی کرده آیا فکری هم برای نیروی انسانی و معلمین کرده است.  مگر می شود هم در فضای مجازی کلاس برگزار کرد و هم حضوری. طی دوسال گذشته بسیاری از معلمین بخاطر حضور بلند مدت در کلاسهای درس غیر حضوری سلامت خود را از دست داده اند و حالا هم باید در فضای مجازی کلاس را اداره کنند و هم حضوری در مدارس کلاس را برگزار کنند. آموزش و پرورش یکی از بی برنامه ترین وزاتخانه های کشور است.
خوانده نشده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
خوانده نشده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
من همیشه جزو افرادی بودم که از عملکرد مامورین راهنمایی و رانندگی حمایت میکردم،اما متاسفانه چند مرتبه شده اتفاقاتی افتاده که نظرم داره عوض میشه،لحن و برخورد برخی مامورین اصلا محترمانه نیست!با این اوضاع که اعصاب مردم از هزار جور مشکلات خورده بجای اینکه به ارامش دعوت کنند بیشتر باعث جنگ اعصاب می‌شوند،بنده تخلف کردم دوبل پارک کردم درسته جریمه شدم  ولی نباید لااقل قبل از جریمه آژیر بزنند که بنده ماشین رو بردارم؟یا لااقل اگه جریمه هم شدم نباید مامور مثل مجرمین با من برخورد کنه!با کمال تاسف وقتی گلایه برخورد نامناسب مامور رو به سامانه اعلام کردم اون آقایی که تماس گرفت با من لحن برخوردش از نفر اول هم بدتر بود!
خوانده نشده خیر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام اقای استاندار محترم ازچند روز قبل درخواست کردیم ازبخشدار سرداران که جهت پیگیر مشکلات به وجود آمده توسط بنیاد مسکن وپیمان کار به روستا بیاد که هچگونه توجهی به مردم روستا ننمودند و با گروه چند نفره رفتند ففط با پیمان کار  صحبت کردند
خوانده نشده خیر
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
خوانده نشده خیر
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام به اداره گاز شهرستان بیرجند مراجعه کردم دبیرخانه شرکت در طبقه سوم قرارگرفته ومشترکین در طبقه اول واقعا نمی دونم چه توجیهی در این شرایط کرونا برای بالا وپایین رفتن از پله واسانسور وجود داره  
خوانده شده خیر
۸ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*