گفته می شود

 

 

گفته می شود علی زینی‌وند استاندار کرمان گفته نتیجه تست کرونای زائران اربعین نگران کننده بود، زیرا تعداد قابل توجهی از مسافران با تست مثبت بازگشتند. وی گفته سازمان حج و زیارت فهرست افرادی که در مراسم اربعین شرکت کردند،باید به علوم پزشکی ارائه دهد و از همه تست گرفته شود، مدیران و کارمندانی که کربلا رفتند بدون ارائه تست منفی به محل کار برنگردند. تعطیلی های اخیر و بازگشت زائران اربعین برای ما زنگ خطری برای افزایش شیوع کروناست.

 

 

گفته می شود علیرضا سلیمی در توئیتی با اشاره به کشف ماینر در سازمان بورس نوشته سازمان ‎بورس یا کارگاه قاچاق برق! پیدا شدن ‎ماینر غیر مجاز در سازمان بورس، یک نمونه از تدبیر دولت روحانی بود. آیا کسی از زیر زمین خانه سایر مسئولان دولت روحانی خبر دارد؟

 

 

 

 

گفته می شود وکیل خانواده منصوری گفته برادر و خواهر قاضی منصوری دادخواست نفی نسب داده‌اند چون مدعی هستند که ورثه، دختر واقعی قاضی منصوری نیست.

 

 

 

گفته می شود مدیر کل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صمت انتشار برخی شایعات درخصوص ثبت سفارش و به دنبال آن واردات لوازم خانگی خارجی را تکذیب کرد و گفته از سال ۱۳۹۷ هیچ گونه ثبت سفارشی در لوازم خانگی کره ای و خارجی انجام نشده است‌.

 

 

 

 

گفته می شود دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرده مراجعه مردم به مراکز واکسیناسیون کم است. تا دو برابر میزانی که روزانه واکسن تزریق می‌کنیم، ظرفیت تزریق وجود دارد و باید مردم را برای انجام واکسیناسیون اقناع کرد./ایسنا

 

 

 

 

گفته می شود محمد عطریانفر، عضو شاخص حزب کارگزاران، معتقد است روحانی احتمالا خودش علاقه‌ای به حضور در مجمع تشخیصی که ریاست آن با آملی‌لاریجانی است ندارد. از زمانی که آقای صادق لاریجانی به ریاست مجمع تشخیص منصوب شده است، سهسال بیشتر نمی‌گذرد. برآورد من این است اگر جایگاه حقوقی موقعیت ریاست مجمع خالی بود چه بسا از ناحیه رهبری این موقعیت برای آقای روحانی پیشنهاد و مد نظر قرار می‌گرفت و آنگاه آقای روحانی آن موقعیت را برای خود مناسب می‌دانست و می‌پذیرفت.به نظر نمی‌آید آقای روحانی به عنوان عضو مجمع اگر قرار باشد زیر دست آقای صادق‌لاریجانی بنشیند، چندان اقبالی نسبت به این امر نشان دهد. پیش‌بینی و حدس من این است که ایشان چنین ابراز تمایلی را نشان نداده و به همین احتمال از ناحیه رهبری هم اقدامی صورت نگرفته است.

 

 

 

گفته می شود علی اصغر عنابستانی در مطلبی در استوری صفحه اینستاگرام خود نوشته «شنیده‌ام رسانه‌ای محلی در سبزوار گفته خواهر من که در حال ساخت و ساز در سبزوار است تخفیف میلیونی از کمیسیون ماده صد گرفته! هر چند دفتر ما تکذیبیه رسمی را منتشر کرده اما خوب است خودم هم تاکید کنم که؛ این تهمت‌ها و دروغ‌پراکنی‌های پیاپی و مکرر و تمام نشدنی خللی در عزم ما برای خدمت به مردم و مقابله قاطع با فساد ایجاد نخواهد کرد!

همه بدانند که هیچ یک از بستگان درجه یک و دو من در سبزوار ساکن نیستند و اگر هم باشند هیچگاه از هیچ رانتی بهره‌مند نخواهند شد!

عزم ما برای ساختن ایران عزیز در سلامت و شفافیت همچنان مستحکم خواهد بود.»

 

 

 

 

گفته می شود یک نماینده مجلس در توئیتی نوشته ‌آثار و پیامدهای سازنده و سودمندِ نقد، برکسی پوشیده نیست. انصاف، مرز بین نقدِ سازنده و تخریب است. نمی توان به بهانه سوء استفاده دشمن، نقد سازنده و درون گفتمانی را تعطیل کرد.رسانه های معاند بدانند مردم ایران عزیز مصمم تر از قبل پایبند و دلبسته نظام اسلامی و انقلابند.

 

 

 

 

 

گفته می شود جلسه روز یکشنبه پارلمان، تحت تاثیر تنش‌های اخیر بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان قرار داشت؛ از حمایت از رزمایش فاتحان خیبر تا توصیه به آذربایجان برای مقابله با رفتار‌های تفرقه‌افکنانه.

 

 

گفته می شود نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفته علیرغم تمهیدات بسیار ارزشمندی که دولت در مهار طوفان در استان سیستان و بلوچستان انجام داده، اما در بندر چابهار ظاهرا ۶ نفر از هموطنانمان را از دست دادیم که امیدوارم رسیدگی عاجل توسط دولت برای موضوع مقابله با طوفان در استان سیستان و بلوچستان انجام بپذیرد.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*