گفته می شود

 

 

گفته می شود بنابر گزارش مرکز آمار ترکیه، ایرانیان فقط در ماه آگوست با خرید ۹۱۱ ملک در ترکیه رکورددار خریداران خارجی املاک در این کشور شدند. تا سال گذشته ایرانیان پس از عراقی‌ها دومین خریدار املاک در ترکیه بودند که امسال در جایگاه اول قرار گرفته‌اند. میزان خرید ملک توسط ایرانیان در ترکیه طی ۲ سال گذشته ۱۵ برابر شده است.

 

 

گفته می شود  امام جمعه یاسوج گفته رشد جمعیت کشور به سمت صفر شدن حرکت می کند و تنها راه حفظ جمعیت این است که از هر خانواده ای دو فرزند متولد شود. وی گفته در روایات آمده وقتی زن باردار می شود مانند مجاهدی است که با شمشیر خود در حال مجاهدت است.

 

 

گفته می شود رئیس‌جمهور در ادامه برنامه‌های سفر به تاجیکستان در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه ملی این کشور حضور یافت.سیدابراهیم رئیسی در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه ملی تاجیکستان اظهار کرد: منطقه ما مهد علم، فرهنگ و تمدن است. هر تحولی که متکی بر دانش نباشد اعمال سلیقه محسوب شده و ماندگار نیست.او همچنین گفت: شاهد هجوم گسترده غرب به حقوق انسان‌ها و هویت فرهنگی جوامع دیگر هستیم. دانشگاه مرکز رصد فرهنگ و هویت جامعه و مقابله با هجوم به این فرهنگ و هویت است.وی ادامه داد: باید روابط دانشگاه‌های ایران و تاجیکستان بیش از پیش تقویت شود.رئیسی گفت: از اعطای دکترای افتخار تشکر می‌کنم اما عنوان طلبگی را ترجیح می‌دهم.

 

 

 

گفته می شود محمدرضا خاتمی گفته از محاکمه نترسیم، به شرطی که عادلانه و علنی باشد.وی در کلاب هاوس گفت: چه اشکالی دارد، در یک محاکمه علنی دادگاه برگزار شود و آقای روحانی بتواند حرفهایش را بزند؟! این، اتفاق خوبی است؛ اگر همه کسانی که مانند آقای روحانی در مسئولیت بوده اند در دادگاه حضور یابند.

 

 

گفته می شود حسام‌الدین آشنا مشاور سابق روحانی در توئیتر نوشته ‌واکسن پیتزا نیست که بتوان آن را تلفنی سفارش داد. شانگهای یک شهر نیست که بتوان یک شبه به آن سفر کرد؛ یک پیمان دسته‌جمعی است که پذیرش در آن نیاز به دو شرط عدم تحریم بین‌المللی و اجماع اعضا دارد. تلاش هشت ساله موفق برای رفع موانع عضویت در این پیمان نشان هر چه باشد نشان غرب گرایی نیست.

 

 

گفته می شود معاون اسبق معاونت زنان ریاست‌ جمهوری گفته برخی خانواده‌ها برای کسب پول و دریافت حقوق بازنشستگی مادر یا پدر به صورت صوری طلاق می‌گیرند و دوباره به زندگی بازمی‌گردند.

 

 

گفته می شود تیم رهبر اپوزیسیون محبوس روسیه در یک گزارش جدید جنجالی افشا کرد، ظاهرا وزیر امور خارجه این کشور هزینه سفر معشوقه‌اش با وی در سفرهای دیپلماتیک رسمی به تقریبا ۲۴ کشور جهان را تامین کرده است

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر تغییر سبک زندگی در دوران کرونا، اظهار کرده دورکاری خصوصا برای خانم‌ها، روی تحکیم خانواده موثر است اما ما به جای اینکه به ضعف زیرساخت هایی که داریم، بپردازیم و آنها را قوت ببخشیم، صورت مسأله را پاک می‌کنیم و همیشه در مقابل یک تغییر، دوست داریم که به همان روش‌های سنتی خود بازگردیم.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*