گفته می شود

 

گفته می شود پیگیری‌ها حکایت از این دارد که اکثر قریب به اتفاق لیست‌هایی که منتشر شده به دور از واقعیت هستند و شاید فقط ۳۰ درصد از چینشی که برخی رسانه‌ها برای کابینه ابراهیم رئیسی پیش‌بینی کرده‌ و یا احتمال داده اند، درست باشد.

قطعا کابینه‌ای که ابراهیم رئیسی برای رأی اخذ اعتماد به مجلس معرفی خواهد کرد، بسیار متفاوت از لیست‌های موجود است و بنا به آنچه بعضا برخی نزدیکان به او می گویند، بسیاری را متعجب خواهد کرد.

استعلام‌های امنیتی برای برخی از وزرا و معاونان رئیس‌جمهور به پایان رسیده و تا کنون حضور «محمد مخبر» رئیس ستاد اجرایی فرمان امام به عنوان معاون اول و سردار «احمد وحیدی» وزیر اسبق دفاع به عنوان وزیر کشور و «علی شمخانی» به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی و سه رکن اساسی و مهم قوه مجریه قطعی شده است.

 

 

 

گفته می شود کمتر از یک هفته به پایان عمر دولت دوازدهم مانده است، ولی این موضوع، دلیلی بر عدم پاسخگویی وزرای کابینه به سوالات مجلس نیست و وزیر کشور برای جواب دادن به سوالی در پارلمان حاضر شد که نتیجه آن کارت زرد دیگری برای رحمانی فضلی بود.

 

 

 

گفته می شود سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفته جای تعجب و غصه دارد که در آمریکا ۲۷۰ قانون برای مدیریت فضای مجازی وجود دارد، اما هیچ جای دنیا مانند ایران فضای مجازی رها نیست. به علاوه برخی به همین رهایی فضای مجازی افتخار می‌کنند.

 

گفته می شود صدیف بدری نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفته مسائل مهمتری در کشور از اصلاح آیین نامه وجود دارد که بارزترین آن گرانی های اخیر است. هر روز شاهد افزایش قیمت کالاهای اساسی هستیم که این روزها گرانی ها به سیمان و میلگرد و حتی میوه رسیده که مردم نمی توانند بیشتر از نیم کیلو میوه بخرند.

 

 

 

گفته می شود وزیر اسبق امور خارجه با اشاره به اولین مذاکره تلفنی روحانی در نیویورک با اوباما گفت: بعد از اینکه مکالمه تمام شد یکی از اعضای شاخص هیات که شاهد بر این مذاکره بود در آن اتاق شروع می کند به رقصیدن! و می گوید روحانی متشکریم!

 

 

 

 

 

گفته می شود سودجویانی که از دستگاه رمز ارز غیرمجاز جمع‌آوری شده توسط وزارت نیرو استفاده می‌کردند روزانه مبلغ ۲۰ میلیارد تومان از منابع کشور را به غارت می‌برده‌اند تا بدون ایجاد هیچ گونه شغل و ارزش افزوده‌ای برای کشور و صرفاً با سوءاستفاده از یارانه حامل‌های انرژی به ثروت اندوزی بپردازند.

 

گفته می شود خضریان در موضوع تحقیق و تفحص از عملکرد زنگنه در وزارت نفت گفته با درخواست جمعی از نمایندگان و در بند‌های پانزده گانه، موضوع تحقیق و تفحص از وزارت نفت به هیئت رئیسه مجلس منعکس گردید که متعاقبا در تاریخ دوشنبه هفته جاری یعنی چهارم مردادماه در دستور کار کمیسیون انرژی مجلس قرار گرفت.

 

گفته می شود جودوکار پناهنده ایرانی نقره المپیک گرفت در جریان رقابت های جودوی وزن ۸۱- کیلوگرم المپیک ۲۰۲۰ توکیو، سعید ملایی ملی پوش سابق جودوی ایران و دارنده مدال طلای جهان موفق به کسب مدال نقره برای کشور مغولستان شد.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*