گفته می شود

 

 

گفته می شود سخنگوی گمرک گفته از اول تیر ماه تا روز گذشته ۱۴ هزار و چهار نفر به ارمنستان سفر کردند. سید روح الله لطیفی اظهار کرد: از ابتدای تیر سال جاری تا پایان روز گذشته، ۱۴ هزار و چهار نفر به ارمنستان سفر کردند که ۱۰ هزار و ۹۳ نفر آنان از مرز زمینی “نوردوز” در استان آذربایجان شرقی به سمت این کشور مسافرت کردند. وی افزود: در این مدت ۳۵ پرواز نیز از فرودگاه امام (ره)، ۳۹۱۱ مسافر را به مقصد ارمنستان منتقل کرده است. لطیفی در خصوص مسافران زمینی ارمنستان توضیح داد: روند مسافرت از مرز زمینی “نوردوز “از ابتدای تیرماه تا هجدهم تیر رو به افزایش بوده و از حدود ۱۰۰ نفر در اوایل ماه به ۳۰۰ نفر در چهاردهم تیرماه، در پانزدهم به ۴۵۵ نفر، شانزدهم به ۸۱۳ نفر و هفدهم با ۲۲۱۹ نفر به رکورد میزان خروجی مسافر رسید و نهایتا هجدهم تیر ماه با ۲۲۱۲ نفر با کمی کاهش مواجه شد.

 

 

 

گفته می شود از طریق یکی از دستیاران کی‌روش با وی مذاکره شده است که با پیشنهاد دو و نیم میلیون یورو موافقت اولیه خودش را اعلام کرده است،این رقم تقریبا دو برابر دستمزد مرد پرتغالی در تیم ملی ایران است. البته کی روش در تیم ملی کلمبیا بیش از سه میلیون دلار دستمزد دریافت می کرد.

 

 

گفته می شود بررسی سهم «جمعیت بیکار تحصیلکرده از مجموع جمعیت بیکار کشور» نشان می‌دهد که در بهار امسال ۴۰.۳ درصد بیکاران کشور فارغ‌التحصیل دانشگاهی بوده‌اند.

 

 

گفته می شود یک عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با طرح احتمال عمدی بودن آتش سوزی انبارهای سازمان اموال تملیکی خواستار رسیدگی به این موضوع از سوی مراجع مربوطه شد

 

 

گفته می شود هیئت گردشگری وزارت فرهنگ عراق کارمندان خود را برای پیگیری ورود کاروان‌های گردشگری در فرودگاه‌های بغداد و نجف مستقر کرده است.

 

 

گفته می شود نماینده ای که برجام را آتش زد گفته حتما دولت بعدی، آن را اجرا می کند مجتبی ذوالنوری، نماینده  قم در مجلس هم با بیان اینکه برجام توافق خوبی نبوده و ترمز ما بوده است، درباره رویکرد دولت آینده به توافق هسته‌ای گفته است قطعاً دولت آینده نمی‌گوید، چون برجام ناموفق بوده من برجام را رها خواهم کرد. قطعاً نه سیاست نظام جمهوری اسلامی این است و نه دولت جدید این سیاست را خواهد داشت، بلکه دولت جدید اتفاقاً مدعی ادامه برجام است.

 

 

گفته می شود جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صمت نشان می‌دهد که قیمت برخی از انواع خوراک دام و طیور، برنج، روغن، مرغ و همچنین آهن‌آلات و لاستیک در اردیبهشت ماه امسال بیش از ۱۰۰ درصد افزایش داشته و بین دو تا بیش از پنج برابر شده و ۴۰ کالا از جمله گوشت، برنج، لبنیات، حبوبات، شکر و چای بیش از ۵۰ درصد گران شدند.

 

 

 

گفته می شود برخی از مردم شادگان در حمایت از معترضان به وضعیت کم‌آبی در شهرستان‌های دیگر، در سطح شهر تجمع کردند. در جریان این تجمع، افراد فرصت‌طلب و اغتشاشگر به سمت ماموران نیروهای امنیتی و تجمع‌کنندگان تیراندازی کردند که تیر به یک رهگذر که جوانی ۳۰ ساله بود، اصابت و منجر به مرگ آن شد

 

 

 

 

گفته می شود مولوی عبدالحمید امام جماعت مسجد مکی زاهدان که مدتی است در شرایط کرونائی بلوچستان از نظر‌ها غایب است، برای معالجه به ترکیه رفته است. بنا بر گفته حافظ اسماعیل داماد عبدالحمید، وی از هفتم تیرماه جاری برای معالجه چشم و قلب در استانبول بسر می‌برد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*