گفته می شود

 

گفته می شود قرارگاه سایبری عمار با انتشار مطلبی مدعی شده است که طبق آخرین اخبار دریافتی از مذاکرات وین، ایران و آمریکا در ۳ خرداد به تعهدات برجام بازمی‌گردند. قرارگاه سایبری عمار می نویسد: بر اساس پیشنهادهای آمریکایی‌ها، آنها تاکنون حاضر شده‌اند که تحریم‌های نفتی ایران را بردارند اما حاضر به لغو تحریم‌های بانکی نیستند. طرف ایرانی هم ۳ خرداد را برای بازگشت دو طرف به تعهدات برجامی پیشنهاد کرده است.گفتنی است طی روزهای اخیر صداوسیما و برخی رسانه‌ها اخبار ضدونقیضی را در این رابطه منتشر کرده اند که تایید صحت و سقم آن امکان پذیر نیست.

 

 

گفته می شود فاطمه هاشمی رفسنجانی با اشاره به آخرین وضعیت برادرش مهدی هاشمی گفته مهدی هم اکنون به مرخصی آمده است.وی درباره این مرخصی بیان کرد: همانگونه که سایر زندانیان توانستند از مرخصی ویژه ماه رمضان برخوردار شوند، مهدی هم اکنون از این مرخصی بهره‌مند شده و به بیرون از زندان آمده است.هاشمی رفسنجانی در پاسخ به این که تا چه زمانی مهدی هاشمی مرخصی است بیان کرد: زمان مرخصی مشخص نیست. گفتنی است مهدی هاشمی که سابقه مسئولیت سازمان بهینه سازی مصرف سوخت را بر عهده داشت به اتهام اخذ رشوه و اختلاس ۶۰۰ میلیون تومان به ۱۰ سال حبس و به رد ۶۰۰ میلیون تومان و ۱.۲ میلیارد تومان جزای نقدی و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شد.

 

 

گفته می شود «در جستجوی مصلحت»، عنوان جدیدترین کتاب خاطرات روزنوشت مرحوم اکبر هاشمی رفسنجانی است که امسال منتشر می‌شود. در بخشی از این کتاب آمده: شب میهمان رهبری بودم. درباره مسأله‌ای صحبت‌کردیم که اخیراً رهبری به مجمع تشخیص مصلحت نظام، در خصوص تشکیل شورای ویژه‌ای برای تصمیم‌گیری در مورد مسائل فوق سرّی خارج از مقررات، به عنوان معضل، ارسال‌کرده‌اند و گفتند، خودشان آن را معضل نمی‌دانند و با اصرار آقای سیدمحمدخاتمی، رییس‌جمهور، ارجاع داده‌اند. قرار شد، پیگیری کنم. این کتاب شامل خاطرات هاشمی از وقایع جنجالی سال ۱۳۷۷ است

 

 

گفته می شود معصومه ابتکار معاون زنان و امور خانواده ریاست‌جمهوری گفته سهل‌انگاری مجلس شورای‌اسلامی در بررسی لایحه حمایت از زنان در برابر خشونت، خلاف رویه قانونگذاری کشور و خلاف اصول قانون‌اساسی است و مجلس نمی‌تواند با وجود اینکه دولت بر یک لایحه فوریت گذاشته است، آن را اعلام وصول نکند و اعلام کنند این لایحه برای ما اولویت نیست!

 

 

 

گفته می شود نائب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات محمود احمدی نژاد مبنی بر این که «مسئولان جمهوری اسلامی جزیره خریده‌اند تا درصورت جوشیدن خشم ملت به آنجا فرار کنند»، گفت: آقای احمدی‌نژاد حرف‌های عجیب و غریب زیاد می‌زند و می‌خواهد متفاوت‌تر از دیگران باشد؛ به همین خاطر این‌گونه صحبت می‌کند. وی با بیان این که به صراحت می‌گویم هیچ مسئولی در جمهوری اسلامی نه جزیره خریده است و نه جزیره‌ای فروخته، گفت: باید بگویم جزایر ما در خلیج فارس استراتژیک و جزء سرزمین‌مان محسوب می‌شوند؛ این حرف‌های آقای احمدی نژاد برای جلب توجه است و کمیسیون امنیت ملی به موضوعاتی می‌پردازد که واقعیت داشته و حساسیتی رویش وجود داشته باشد.

 

 

گفته می شود نماینده دولت آمریکا در امور ایران طی پیامی پیروزی تیم شهرداری گرگان و قهرمانی این تیم در لیگ‌برتر بسکتبال ایران را تبریک گفته است.

 

 

گفته می شود یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قالیباف قصد رقابت با رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ١۴٠٠ را ندارد، گفته آقای دکتر قالیباف اعلام آمادگی کرده‌اند که برنامه و تیم اقتصادی شان برای تحول اقتصادی کشور در اختیار آقای رئیسی باشد تا بتوان شاهد اتفاقات خوب اقتصادی در دولت آینده باشیم.

 

 

گفته می شود وزیرخارجه پیشین کشورمان درباره احتمال ورود محمدجواد ظریف به عرصه انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم به عنوان نامزد جریان اصلاح طلب هم بیان کرد: شخصا معتقدم ظریف نامزد نخواهد شد.وزیر خارجه دولت احمدی‌نژاد همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با محمود احمدی نژاد در ارتباط است و آیا او به میدان انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم ورود خواهد کرد یا خیر، گفت: بروید سراغ سوال بعدی لطفا!

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*