پیامک

۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام
و من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
از جناب آقای دکتر مالکی، پرستاران و پرسنل خدوم بیمارستان شهدا قاین که در زمان بستری برادرم با وظیفه شناسی، مهربانی و همدردی با ما برخورد نمودند کمال تشکر را دارم.
۹۸۹۱۵۸۶۲۸۸۳۲
۱۴۰۰/۰۱/۲۴ ۰۷:۵۹:۱۳ خوانده نشده خیر
۲ با سلام دستمریزاد به مسئولان کشوری که از همین ابتدای سال، خودشان آغاز موجی دیگر از گرانی را با افزایش نرخ آب، مرغ و ویزیت پزشکان و … رقم زدند و از این پس هم به بهانه افزایش حقوق کارگران بقیه کالاها یکی یکی گران خواهد شد. تا کی قرار است مردم تاوان رشد تورم را بدهند؟
خوانده شده خیر
۳
با سلام واقعا در نوع خودش خدمات مخابرات هم جالبه از بس مشتری زیاد دارن اصلامشتری مداری در کار نیست ومردم مجبورند ازخدماتشان استفاده کنند تحت هر شرایطی که شده وای کاش نهادی هم برعملکرد مخابرات نظارت داشت
خوانده شده خیر
۴ با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شهردار محترم لطفا پیاده روهای بلوار فاطمیه واقع در مهرشهر را آسفالت نمایید.تردد شهروندان در حاشیه بلوار خطرناک و حادثه آفرین میباشد.با تشکر
خوانده شده خیر
۵ چرا بارور سازی ابرها در خراسان جنوبی صورت نمی گیرد فصل بارندگی تمام شد
خوانده شده خیر
۶ سلام از شرکت برق خواهشمندیم نسبت به روشن کردن چراغهای خیابان ها اقدام فرمایند. با توجه به کاهش سرمای هوا و کاهش مصرف انرژی چرا هنوز چراغهای خیابان ها خاموش است و به وضعیت اولیه بازنمیگردد ؟
خوانده شده خیر
۷ با سلام روستا‌های حامی و دهن رود بخش مرکزی شهرستان خوسف با وجود اینکه که در بحث گاز و برق مشکلی ندارند اما همچنان از آب بهداشتی و لوله کشی آب شیرین محروم هستند. آبرسانی به این روستاها نیمه تمام رها شده است و تکمیل آن نیازمند همت مسوولان است .
خوانده شده خیر
۸ سلام چرا مسئولان استان عادت کرده اند که همیشه بعد از وقوع حوادث به فکر رفع مشکلات جاده ای می افتند. به عنوان مثال آیا نمی شد پیش از مرگ ۶ نفر در جاده فرودگاه بیرجند زودتر به فکر تکمیل دوبانده سازی بیفتند یا برای جاده بشرویه فکری بردارند. البته برای تحقق وعده های مطرح شده و انجام دستورهای صادرشده هم باید دید که مسئولان دست اندرکار چه خواهند کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*