پیامک

باسلام خدمت اعضاءمحترم شورای تامین شهرستان درمیان دورازانصاف است ودرشان این شهرستان واستان نیست وزیبنده این نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست که روستای نوغاب بخش مرکزی شهرستان درمیان که جمعیت آن از برخی شهرهای استان بیشتر شده وبه یک روستای پرخطر درسطح استان تبدیل شده است و مشکلات روزبه روز افزایش می یابد و هرروز تصادف وحادثه ای در معابرکم عرض آن که  پاسخگوی این همه وسایل نقلیه نیست اتفاق می افتد ازخواب …بیدارشوید. تاکنون برای استقرار کلانتری دراین نقطه پرجمعیت ازسوی شورای تامین شهرستان اندیشیده نشده است کجاهستند مدعیان صیانت ازحقوق شهروندی آیا دراین نقطه پرجمعیت نباید یک نیروی امنیتی استقرارداشته باشد به مولاعلی (ع)شما متولیان امنیت مدیون شهروندان ساکن دراین نقطه هستیدتدبیری بیندیشید
۱۴۰۰/۰۱/۲۲ ۱۵:۰۵:۱۴ خوانده نشده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام بارها تاکید شده که تصمیمات ستاد ملی کرونا در تمام کشور برای همه لازم الاجراست ولی در این استان چرا برابر تصمیم ستاد ملی کرونا که مثلا گفته در نقاط قرمز دو سوم کارکنان دورکار باشند اجرا نمی شود؟مسوولیت فوت ناشی از کرونای کارکنان را استاندار یا شخص دیگری به عنوان ناظر می پذیرد؟متاسفانه الان در اوج کروناییم ولی شرایط برخی ادارات کاملا عادی و مثل قبل است.
۱۴۰۰/۰۱/۲۲ ۱۱:۲۸:۱۳ خوانده نشده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام،در همین روزنامه مطلبی بلند بالا به چاپ رسید که دانشگاه آزاد بیرجند توانسته ماده بارور سازی ابرها رو تولید کنه و قرار هست با همکاری فلان نهاد نظامی در کشور این کار رو انجام بده،اگر تولید کردید که بسم الله،سال ازین خشک تر!اگر تولید نشده،بخاطر این کذب از افکار عمومی عذرخواهی بفرمایید!این هم قصه تعطیلی اسمی مغازه هاست،بدون هیچ ضمانتی بر اجرا
۱۴۰۰/۰۱/۲۲ ۱۱:۱۶:۴۰ خوانده نشده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام چقدر سخت است که چوب تصمیمات اشتباه مسئولین و عادی انگاری افراد بی مبالات را همیشه باید کسبه بخورند . با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به همدیگر رحم کنیم تا خدا هم به ما رحم کند.
۱۴۰۰/۰۱/۲۲ ۰۸:۵۵:۰۰ خوانده نشده خیر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام اهالی روستا‌های حامی و دهن رود در بخش مرکزی خوسف با این که در بحث گاز و برق مشکلی ندارند اما همچنان از آب بهداشتی و لوله کشی محروم هستند. آب رسانی به این روستاها نیمه تمام رها شده و تکمیل آن نیازمند همت مسئولان است.
خوانده شده خیر
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
در روزهایی که بحران افت قیمت زرشک گریبان گیر کشاورزان شده بود مسئولان بعد از مدت ها از خواب بیدار شدند و گفتند برنامه داریم. حالا در شرایطی قرار داریم که دامداران استان روزهای سختی را برای تامین آذوقه دام های خود سپری می کنند و نیازمند چاره اندیشی مسئولان پیش از هر فاجعه ای هستند. مدیران دست اندرکار حوزه دام پیش از حاد شدن وضعیت و از بین رفتن سرمایه های دامی دامداران، قدمی بردارند چون حتی در بیابان ها نیز ذره ای علوفه یافت نمی شود.
خوانده شده خیر
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*