گفته می شود

 

 

گفته می شود عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با رد هرگونه ادعایی درخصوص تحریف مصاحبه‌اش گفته من براساس تحلیلی که از برخی رخدادهای خبری مشاهده کردم مثل تغییر مدیریت قرارگاه خاتم الانبیا و سپس استعفای جناب آقای سعید محمد، چنین برداشتی را مطرح کردم.

 

 

گفته می شود کاهش ۳۰ تا ۳۵ درصدی مشتری در بازار خواربار و میوه در حالی است که مواد پروتئینی مخصوصا گوشت قرمز در طول امسال بیش از این‌ها افت فروش داشته‌اند. فروشنده‌ها این افت فروش را تا ۵۰ درصد هم تخمین می‌زنند، گفته می‌شود حجم فروش گوشت قرمز در بعضی مناطق نسبت به پارسال نصف‌شده و حالا در روز‌های نزدیک به عید هم فروش چندان تغییری نداشته است.

 

 

گفته می شود بر اساس گزارش بانک مرکزی از وضعیت کل مانده سپرده‌ها و تسهیلات ریالی و ارزی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری به تفکیک استان در پایان آذر ماه سال جاری، مانده کل سپرده‌ها به رقم ۳۵۲۰ هزار و ۵۹۰ میلیارد تومان رسیده است که نسبت به مقطع مشابه سال قبل و پایان سال گذشته معادل ۴۲.۴ و ۲۹.۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین، بالاترین مبلغ سپرده‌ها مربوط به استان تهران با مانده ۱۸۹۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان و کم‌ترین مبلغ مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد معادل ۸۷۳۰ میلیارد تومان است

 

گفته می شود وزیر علوم گفته برخی دانشگاه‌ها فقط ۵ هیات علمی دارند که اصلا نمی‌توان به آنها دانشگاه گفت.

 

 

 

 

گفته می شود در بند ت تبصره ۶ قانون بودجه سال جاری مالیات ستانی از خانه‌ها و خودرو‌ها با قیمت‌های مشخص ذکر شده بود. در حالی که تنها چند روز تا پایان سال جاری و همچنین تاریخ انقضای بودجه سال ۹۹ باقی مانده است پرسش این است که مالیات ستانی از خانه‌ها و خودرو‌های لوکس به کجا رسید؟ آیا دولت در این زمینه اقدامی انجام داد؟

 

 

گفته می شود دولت انگلیس روز دوشنبه تحریم‌هایی را علیه شماری از نزدیکان «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه اعلام کرده است.

به نوشته روزنامه «ایندیپندنت»، «دومینیک راب» وزیر امور خارجه انگلیس مدعی شد: «رژیم اسد یک دهه ظلم بر مردم سوریه روا داشت که اصلاحات مسالمت‌آمیز را خواستار بودند».

 

 

 

گفته می شود سازمان نظارت و مبارزه با فساد عربستان سعودی اعلام کرد که اخیرا ۲۴۱ شهروند و ساکن عربستان سعودی از جمله کارمندانی از وزارتخانه‌های کشور، بهداشت، آموزش و پرورش، امور شهر و روستا، مسکن، منابع انسانی و توسعه اجتماعی و همچنین از گمرک و موسسه پست را به دلیل مشارکت در پرونده‌های فساد بازداشت کرده است.

 

 

گفته می شود منابع آگاه اسرائیلی از اختلافات میان رژیم صهیونیستی و اردن که به خودداری اردن از صدور مجوز برای سفر «بنیامین نتانیاهو» از آسمان اردن انجامید، ابعاد تازه ای را فاش کردند.

 

گفته می شود وکیل مدافع اکبر طبری از نقض رأی بدوی پرونده موکل خود توسط دیوان عالی کشور خبر داد و گفته پرونده به لحاظ وارد دانستن نقص تحقیقات و ایرادات قانونی جهت رسیدگی مجدد به شعبه صادرکننده رأی اعاده شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گفته می شود بنجامین بریر، تبعه فرانسوی که که نزدیک به ۱۰ ماه پیش در ایران بازداشت شده بود، با اتهام جاسوسی مواجه شده است. سعید دهقان، یکی از وکلای این مرد فرانسوی روز دوشنبه به رویترز گفت او با دو اتهام جاسوسی و تبلیغ علیه نظام مواجه است.

 

 

گفته می شود یک تاجر صهیونیست فاش کرد که رئیس موساد در ازای ترفیع متعهد به وفاداری شخصی به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و همسرش شده است.

 

 

گفته می شود کارشناس مسائل آمریکا با اشاره به تأکید دولت بایدن بر برداشتن گام اول بازگشت به برجام از سوی ایران، گفت: این اصرار به واسطه دو مشکل اساسی پیش روی دولت بایدن است؛ اول اینکه دولت بایدن به ذلیل فشار نیروهای قدرتمند ضد برجامی نمی‌خواهد به لحاظ حیثیتی و سیاسی در مقابل آنها ضعیف جلوه داده شود و مشکل دوم و اساسی‌تر قانون کنگره از دوره اوباماست که شرط بسیار سختی را برای تعلیق تحریم‌های ضد ایرانی از سوی دولت تعیین کرده است.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*