گفته می شود

گفته می شود روحانی نزدیک به احمدی نژاد گفته صحبت از هاله نور چندین سال است ملعبه دست برخی سوء استفاده گران شده است اما در واقع هیچ وقت احمدی نژاد ادعا نکرد هاله نوری دیده است بلکه گفته است افرادی که در سازمان ملل با او دیدار داشتند او را مقدس و نورانی می دیدند.بهمن شریف زاده  در رابطه با برخی از اظهارات که می گویند محمود احمدی نژاد با نیروهای ماوراء طبیعه ارتباط داشته است، عنوان کرد: برخی به این مسائل معتقد هستند و برخی نه. اما محمود احمدی نژاد هرگز هیچ ارتباطی با این موضوعات نداشته است.

 

گفته می شود مردی ۴۰ساله از جنوب کشور که سال‌ها قبل ادعا می‌کند فرستاده خداست و بسیاری از امام زادگان و حیوانات برای او الهاماتی می‌فرستند؛ بازداشت شد.او بعد از چند سال به قم می‌آید و از افراد ساده و کم‌اطلاع سو استفاده‌های مالی و اخلاقی می‌کند.زنده کردن مردگان، ارتباط با ارواح، نابود کردن شیطان، برگزیده شدن از طرف خداوند، مالک تمام دارایی‌ها و مسائل مادی و دنیوی پیروانش از جمله ادعا‌های این مدعی دروغین بود.

 

 

گفته می شود حبیب رحیم پور مجری و سردبیر «زاویه» با بیان اینکه من اخراج شده‌ام! گفت: به‌نظر می‌رسد دنبال بهانه‌ای می‌گشتند.به این دلیل که برنامه زاویه انتقادی بود، استقلال رای داشت و به‌دنبال این بود که فضا را از تک‌صدایی دربیاورد. مساله‌اندیش بود و به‌طور کل چند مولفه اینچنینی داشت که این هزینه‌ها را برایش می‌تراشید.

 

گفته می شود بخشهای خبری رادیو و تلویزیون عذرخواهی علی‌عسکری را بایکوت کردند.عذرخواهی رئیس سازمان صداوسیما از مردم و رئیس جمهور در پی توهین مهمان برنامه شبکه چهار، در بخش‌های خبری رادیو و تلویزیون سانسور شد.

 

گفته می شود رئیس جمهور اظهار داشته دولت در عین حال که آمادگی خود را برای تعامل و همکاری با مجلس اعلام کرده است، وظیفه خود می‌داند بر اساس شناخت عملیاتی و عینی از نیاز‌ها و اقتضائات اقتصاد جامعه و همچنین الزامات معیشتی و توسعه‌ای کشور، تغییر شاکله بودجه را نپذیرد.

 

 

 

گفته می شود «حداقل حقوق ماهیانه سربازان در سال آینده، یک میلیون و ٨٠٠ هزار تومان می‌شود»؛ این مصوبه کمیسیون تلفیق لایحه ۱۴۰۰ است که دوباره موضوع لغو سرباز اجباری و جایگزینی آن با سرباز حرفه‌ای را مطرح کرده است.

 

 

گفته می شود کارشناس مسائل منطقه با بیان اینکه عربستان و محمد بن سلمان روزهای سختی را در دوران بایدن انتظار می‌کشند، گفته با توجه به رویکرد رئیس‌جمهور جدید ایالات متحده احتمال خروج محمد بن سلمان از چرخه قدرت زیاد است لذا عربستان برای جلوگیری از آسیب‌های بیشتر و منزوی نشدن ممکن است به سمت یک «آتش‌بس سیاسی» و کاهش تنش با ایران به منزله یک اقدام تاکتیکی حرکت کند.

 

 

گفته می شود دادگاه کیفری دمام در حالی «محمد بوجباره» مداح اهل بیت علیهم السلام را به ۹ ماه حبس محکوم کرد که وی هیچ جرمی مرتکب نشده و تنها نسبت به انجام شعایر دینی در اربعین امام حسین(ع) اقدام کرده است.

 

 

 

گفته می شود دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا، دفتر کاری را در فلوریدا- ایالت محل اقامت خود- باز کرد که قرار است در آن به اموری بپردازد که ادامه همان دستور کاری است که در دوره زمامداری دنبال می کرد.

 

گفته می شود در حالی که مسئولان و کارشناسان درباره خارج نشدن ارز و سرمایه از کشور تاکید می‌کنند و خرید خانه در ترکیه یک امر مذموم شناخته می‌شود،  این روز‌ها شاهد آن بودیم که یکی از سلبریتی‌ها مردم را به خرید مسکن در دبی تشویق می‌کند؛ موضوعی که با واکنش‌های بسیاری همراه بوده است.

 

 

گفته می شود دبیر کل سازمان ملل  به سران جهان هشدار داد که جهان نه تنها با یک وضعیت اضطراری در زمینه کرونا و بدترین بحران اقتصادی مدت اخیر روبه‌روست، بلکه با تهدیدهای اقلیمی و تقابل ایالات متحده و چین، دو اقتصاد بزرگ جهان هم مواجه است.

 

 

 

 

گفته می شود دختر ارشد رئیس جمهور سابق آمریکا در حال برنامه ریزی برای شرکت در انتخابات سال ۲۰۲۲ سنا است.

 

 

گفته می شود “سرگئی لاوروف” وزیر امور خارجه روسیه در دیدار با “محمد جواد ظریف” وزیر امور خارجه ایران تأکید کرد، مقامات مسکو و تهران به احیای کامل توافقات هسته‌ای بین ایران و دیگر شرکت کنندگان در برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) علاقه مند هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*