گفته می شود / عبور زیردریایی اسرائیلی از کانال سوئز

 

 

 

 

گفته می شود بی بی سی مدعی شده زیردریایی اسرائیلی هنگام عبور از کانال سوئز روی سطح آب آمده و “به سوی خلیج فارس در حرکت است.”بنا بر این گزارش منابع امنیتی کشورهای عربی گفته‌اند که دولت مصر با عبور این زیردریایی موافقت کرده استاین گزارش ساعاتی بعد از انتشار خبر ورود یک زیردریایی آمریکایی به آب‌های خلیح فارس منتشر شد.نیروی دریایی آمریکا روز دوشنبه ۲۱ دسامبر اعلام کرد که زیردریایی هسته‌ای یواس‌اس جورجیا به همراه چند کشتی جنگی از تنگه هرمز عبور کرده است.نیروی دریایی ایالات متحده گفت این اقدام “نشانگر تعهد آمریکا به شرکای منطقه‌ای و امنیت دریایی با طیف کاملی از توانایی‌ها و آمادگی برای دفاع در برابر هرگونه تهدید در هر زمانی است.”

 

 

 

 

گفته می شود اقدام عجیب فدراسیون فوتبال ایران در ارائه ورزشگاه سابق آتلتیکو مادرید به جای ورزشگاه مس رفسنجان حواشی بسیاری در فضای مجازی به پا کرده است. فدراسیون فوتبال ایران که با ساخت کلیپ در تلاش برای گرفتن میزبانی جام ملت‌های آسیاست،‌تصاویری از ورزشگاه سابق باشگاه اتلتیکو مادرید را به عنوان یکی از ورزشگاه‌های خود به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کرده است. هرچند با توجه به زیرساخت‌های ضعیف فوتبال ایران احتمال گرفتن میزبانی این رقابت‌ها بسیار ضعیف است و صرف هزینه‌های اینچنینی هم مورد انتقاد قرار گرفته است.

 

 

 

 

گفته می شود میزرایی اعلام کرده در این چند وقت آن چیزی که مجلس در اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری بر روی آن مانور داده سن کاندیداست و تا به امروز چندین بار آن را اصلاح کرده است. یکبار سن را بالای ۴۵ سال اعلام کردند اما گویا یکی از افرادی که برنامه ریزی برای انتخابات کرده شامل این قانون می‌شود و نمی‌تواند برای دور آینده ثبت نام کند از این رو رایزنی‌های تحت این عنوان که باید جوان گرایی داشته باشیم و به آنان احترام بگذاریم مطرح و سن را کاهش دادند در صورتی که این قانون شامل همان یک نفر خاص است.وی ادامه داد: مساله دیگری در بحث ۷۵ سال را مطرح کردند که شاید شامل یک الی ۲ کاندید می‌شد،آمدند آن را به ۷۰ سال کاهش دادند تا آن‌ها نیز امکان ثبت نام نداشته باشند.این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مساله سن در بحث اصلاح قانون انتخابات در حالی مطرح می‌شود که تا پیش از این توسط هیچ کدام از احزاب و گروه های سیاسی چه اصولگرا و چه اصلاح طلب مطرح نشده بود.

 

 

 

 

گفته می شود ربیعی درباره اظهارات اخیر علی مطهری درباره خرید واکسن کرونا و ارتباط آن با FATF نیز گفته در مورد واکسن قبلاً همکاران من در وزارت بهداشت توضیحات مفصلی ارائه دادند، در مورد انتقال پول بنابر قوانین تحریم و قواعد FATF چندین مرحله انتقال پول با مشکل مواجه شد و با موانعی رو به رو بودیم. به طور کلی نپیوستن به FATF آثار خود را نشان خواهد داد قبلا نیز دولت دیدگاه خود را در این زمینه اعلام کرده بود.

 

 

 

گفته می شود حسن رسولی عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان و از اعضای شورای شهر تهران که از فعالان سیاسی نزدیک به محمدرضا عارف است گفته که عارف احتمالا در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ نامزد خواهد شد.

 

 

 

 

گفته می شود دو وزیر کابینه دوازدهم توانستند با توضیحات خود از سد سوال نمایندگان گذشته و بدون دریافت کارت زرد از مجلس خارج شوند؛ البته مشروط بر اینکه به تعهداتشان پایبند بوده و وعده هایشان را اجرایی و عملیاتی کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گفته می شود وزیر اسبق نفت گفته هدف من از سفر به برزیل در دوران کمبود مرغ (دوران احمدی نژاد) این بود که با برزیلی ها نفت را با گوشت و مرغ برزیلی تهاتر کنم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*