گفته می شود / یک ایرانی نامزد پست کلیدی شورای امنیت ملی کاخ سفید

گفته می شود طی دو روز اخیر و به دنبال انتشار خبر گزارشگری عادل فردوسی‌پور، شمار فالوئرهای صفحه اینستاگرام فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا از کمتر از سیصد هزار نفر به بیش از دو میلیون و سیصد هزار نفر افزایش یافته است.

 

 

 

گفته می شود گزارش وضعیت کل مانده سپرده‌ها و تسهیلات ریالی و ارزی در بانک‌ها و مؤسسات اعتباری به تفکیک استان در پایان شهریورماه سال ۹۹ حاکی از آن است که مانده کل سپرده‌ها بالغ بر ۳۱۹۵۴.۴ هزار میلیارد ریال گردیده است که نسبت به مقطع مشابه سال قبل ۸۴۶۰.۵ هزار میلیارد ریال (۳۶ درصد) و نسبت به پایان سال قبل معادل ۴۷۹۱.۶ هزار میلیارد ریال (۱۷.۶ درصد) افزایش نشان می‌دهد.

بیش‌ترین مبلغ سپرده‌ها مربوط به استان تهران با مانده ۱۷۲۷۸.۷ هزار میلیارد ریال و کم‌ترین مبلغ مربوط به استان کهگیلویه و بویر احمد معادل ۷۸.۹ هزار میلیارد ریال است.

 

 

 

گفته می شود رسانه های آمریکایی تریتا پارسی بنیانگذار شورای ملی ایرانیان آمریکا (نایاک) را به عنوان یکی از گزینه های جو بایدن رئیس جمهوری منتخب آمریکا برای نقش آفرینی در یکی از مناصب کلیدی شورای امنیت ملی کاخ سفید معرفی کرده اند.

 

 

گفته می شود  دادگاهی در کویت روزنامه السیاسه این کشور را به دلیل اهانت به ایران ۶۰۰۰ دینار کویتی جریمه کرده است. در حکم‌ این ‌دادگاه آمده است: موضوعاتی که در این روزنامه منتشر شده است خارج ‌از قوانین روزنامه نگاری است و نباید در روزنامه ها به اموری پرداخته شود که دولت مورد انتقاد قرار گیرد. موضع دولت کویت ‌در رابطه با درگیریهای منطقه بی‌طرفی و خویشتنداری است.

بر اساس این گزارش، سردبیر روزنامه السیاسه احمد الجارالله است که پیش از این نیز چندین بار در مطالبی به جمهوری اسلامی ایران و مذهب تشیع اهانت کرده بود.

 

 

 

گفته می شود طبق پیش‌بینی ها پرونده قضایی مهدی تاج و حیدر بهاروند درباره پرونده مارک ویلموتس، برای خروج از کشور این دو نفر دردسرسار شد. گویا این دو نفر بعد از حضور در فرودگاه متوجه شده‌اند که ممنوع‌الخروج هستند.

 

 

 

گفته می شود نخست وزیر پاکستان بار دیگر هرگونه فشار بر این کشور برای پیوستن به صفوف سازشگران با رژیم صهیونیستی را تکذیب و مطالب مربوط به برقراری تماس میان اسلام‌آباد با تل‌آویو را جعلی دانست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*