حمایت دستگاه قضا از انتقاد سازنده رسانه ها

دستگاه قضایی از خبرنگاران و رسانه‌هایی که با انتقاد سازنده، مطالبه‌گری و اخبار را منعکس می‌کنند حمایت می‌کند.

رییس کل دادگستری استان در آیین تجلیل از خبرنگاران حوزه قضایی استان گفت: باید هدف رسانه‌ها انتقادات سازنده همراه با پیشنهاد باشد و نقاط ضعف و منفی عملکرد مسئولان و مشکلات جامعه را همانگونه که وجود دارد منعکس کنند.

حجت الاسلام حمیدی افزود: دستگاه قضایی همچنان با مظاهر فساد در جامعه برخورد خواهد کرد و ما از اطلاع‌رسانی مستند رسانه‌ها در این زمینه به دستگاه قضایی حمایت خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه با شیوع ویروس کرونا سنگینی کار خبرنگاران بیشتر شده است افزود: خبرنگاری از شغل‌های خطیر و پررسالت از ابعاد مختلف اقناع افکار عمومی، مطالبه‌گری و ایجاد و حفظ آرامش در جامعه است.

رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه برخی سوء مدیریت‌ها مطالبه‌گری را سخت کرده است گفت: با مطالبه رسانه‌ها برخی از مسایل به نتیجه می‌رسد و مشکلات مردم حل می‌شود.

 

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی هم در این آیین گفت: خبرنگاران مدافعان و سربازان گمنام عرصه فرهنگ جامعه هستند که کارشان یک لحظه هم تعطیل بردار نیست.

 

آینه‌دار عرصه اطلاع‌رسانی و خبر را بسیار سخت، حساس و تاثیرگذار در جامعه توصیف کرد و افزود: جامعه رسانه‌ای و خبرنگاری خراسان جنوبی بسیار پویا و بدون حاشیه‌ای هستند که همواره اطلاع‌رسانی صحیح و سالم را دنبال می‌کنند و خدمات نظام را منعکس و از مسوولان مطالبه‌گری دارند.

وی افزود: عرصه اطلاع رسانی و خبر عرصه ادعا نیست چرا که کار آنان در منظر نگاه همگان قرار دارد.

درپایان این مراسم از خبرنگاران فعال حوزه قضایی خراسان جنوبی تجلیل شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*