پیامک/

۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلا م
ز مین خا لی در
معصو میه خیا با ن
شهید شها ب پلا ک
۳۷
انبا ر وسایل سا خت
وساز سا ختما ن
مثل قا لب جک
تخته می با شد که
هر روز با با رگیر ی
وبا راند ا زی
وسا یل و ایجا د
صد اها ی دلخرا ش
با عث ازا ر و اذ یت
همسا یه ها میشو ند
لطفا مسو لین امر
پیگیر ی نما یید
۱۳۹۹/۰۲/۲۶ ۱۱:۰۸:۵۵ خوانده نشده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
اتصال میدان سفیر امید به بلوار خلیج فارس یکی از وعده هایی بود که شورای شهر بیرجند و همچنین شهرداری قول آنرا در سال ۹۹ داده بود. این امر تا چه میزان عملی شده است؟
۱۳۹۹/۰۲/۲۵ ۱۹:۲۶:۲۷ خوانده نشده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
مسولان مصلی المهدی بیرجند لطفأ نسبت  به تکمیل صحن این مصلی اقدام فرمایند. اگر سنگفرش این مجموعه هزینه زیادی دارد حداقل آسفالت آنرا اجرا کنند تا گرد و خاک کمتر و منظره آن بهتر شود.
۱۳۹۹/۰۲/۲۴ ۲۲:۳۰:۵۸ خوانده نشده خیر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
مجتمع فرهنگی هنری بیرجند در بلوار ناصری منتظر اقدام مسولان فرهنگ وهنر استان جهت تکمیل است. یک دهه از آغاز عملیات اجرایی آن گذشته و هنوز هیچ پیشرفتی مشاهده نمی‌شود. رسانه محترم لطفأ پیگیری فرمایید.
۱۳۹۹/۰۲/۲۴ ۲۲:۱۳:۰۰ خوانده نشده خیر
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
چند وقتی هست به دنبال خرابی یک خط تلفن،پیگیر برطرف شدن مشکل خط هستیم،اینترنت نداشت،الان خودکار مشغول هم هست،از تلفن هم نمیشه به جایی زنگ زد!پیمانکار و مخابرات و بازرسی مخابرات هم در جریان هستند،جدیدا خرابی تلفن هم میگه مشکل خط شما رفع شده!لطفا راهنمایی بفرمایید باید چیکار کنم،نمیتونبد درست کنید یه خط دیگه بما بدین،خط مغازست،نه تلفن داریم نه اینترنت،نه کارت خوان!جناب رییس مخابرات لطفا شخصا بیاین مدرس ۳ پلاک ۷ مشکل رو حل بفرمایید!نکنه برای خط تلفن هم باید دست به دامان آقای استاندار بشیم که درست بشه؟؟
۱۳۹۹/۰۲/۲۴ ۲۱:۵۲:۴۴ خوانده نشده خیر
۷  +۹۸۹۱۵۵۶۱۰۳۱۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام. امسال هم وقت درختکاری گذشته اما وضعیت درختان خشک شده پادگان مشخص نشد مگر دادستان مرکز استان ارتش را ملزم به کاشت درختان جایگزین نکرده بود چرا کسی به فکر شهر و آینده آن نیست 
با سلام مالکیت واحدهای تجاری حاشیه خیابان شهید صیاد شیرازی مربوط به ارتش است یا به افراد واگذار کرده اند و اگر به افراد واگذار شده است بر اساس چه قانونی این اقدام صورت گرفته است از مدی العموم خواستار ورود به این موضوع و روشن شدن وضعیت آن هستیم 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*