سرمقاله: آن دو خانواده…!!

امروز خراسان جنوبی – محمد راعی فرد mohammadraeifard@yahoo.com / آخرین اطلاعیه بانک مرکزی که بر مبنای آن نام حقیقی و حقوقی حدود ده هزار استفاده کننده از ارز ۴۲۰۰ تومانی قید شده بود حکایت از آن داشت که هزاران میلیارد دلار و یورو با قیمت ارز دولتی دریافت شده اما بازگشت طرح نیمایی نداشته و معلوم نیست که به کدامین حساب خراباتی های از ما بهتران رفته …!
نکته جالب این گزارش رسمی اینجاست که چگونه دوخانواده معروف ۶ میلیارد یورو دریافت کرده‌اند و هنوز برنگردانده‌اند، نام این معروف و معروفه ها چیست؟!!!
چگونه مدعی العموم بلافاصله به توئیت نوشته یک هنرپیشه ورود پیدا می‌کند اما به فسادی اینگونه واضح و بی بدیل ورود نمی‌کند؟ چرا نام ها و نان ها افشا نمی شوند اما رقص چند دانش آموز در دنیای مجازی که در سندیت آن جای شبهه است تبدیل به چماقی می‌شود بر آموزش و پرورش زمینگیر شده؟!
چگونه است که افشاگری های سرافراز رئیس اسبق صدا و سیمای ما داد کسی را درنمی آورد و سرافرازانه در مصاحبه با دولتیان بهار و رایحه خوش خدمتی هایی که هنوز هستند و با اندک نیروی کم خود به اندازه هزاران نفر حاشیه می‌سازند، شرکت می‌کند و آنگونه می‌گوید که دهان باز می ماند از تعجب و تأسف! هنوز شاید زمان مناسبی بر اهداف پوشیده از چهره شدن سرافراز نباشد اما گمانه زنی ها نشان می‌دهد که دیر یا زود خبرهای بزرگ و باور نکردنی از تیم پاکدست ترین دولت طول تاریخ ایران خواهیم شنید…! چه خوب بود که نام وزین آن دو خانواده محترم و البته دلسوز ملت افشا می شد تا عوام بدانند نتیجه اعتمادشان چه بار و نتیجه‌ای داشته است.
واقعیت این است که اراده‌ای آهنین که بی ترس و مصلحت اندیشی بتواند یکی یکی دندان های کرم خورده این کشور را بکند و به دور انداخته و چون زباله‌ای بسوزاندش وجود ندارد، شاید دلیلش هم اظهر من الشمس باشد که ممکن است اسامی از دخمه‌های تاریک بایگانی های فراوان به گوش رسد که همه معادلات و مناسبات سیاسی و فرهنگی کشور را به هم بریزد، پس همان بهتر که آن دوخانواده همچنان در محاق اطلاع رسانی باقی بمانند و چون چهار دهه قبل حالش را ببرند! عوام بیچاره هم درگیر یارانه و قیمت بنزین و گرانی ها حال خودشان را ببرند …!!!

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*