سرمقاله: استان خراسان جنوبی را فراموش نکنیم ؟!!!

امروز خراسان جنوبی – محمد راعی فرد mohammadraeifard@yahoo.com/ دراین آشفته بازار هجمه های خبری که پایلوت و بستر اکثر قریب به اتفاق آنها ، قوه مجریه ، قوه مقننه ، قوه قضائیه، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام است ، یادمان باشد که فراموش نکنیم وظایف و پیگیری هایی را که باید در مجموعه استان خراسان جنوبی به انجام رسانیم .
جنگ اقتصادی نیاز به سربازان و فرماندهان اقتصادی دارد، نیاز به پیش مرگانی دارد که خویش را برای رسیدن به اهداف بزرگی که در آن مردم سیبل مرگبارترین صدمات اقتصادی هستند ، مثله کند و به جان بخرد انواع دروغ ها، تهمت ها و رنجش ها را ، این جنگ بلاشک از جنگ نظامی خطرناکتر و مرگبارتر است .
در این ستیز نه گلوله ای است و نه تانک و نه بمباران و نه خیل عظیم شهدا و جانبازان و…
این جنگ هدف اصلی اش فروپاشی اجتماعی است که در نهایت فروپاشی کشور ، تمامی تلاش آمریکا و بعضا اروپا و بسیاری دیگر از کشورهای آسیایی بر همین اصل استوار گردیده است .
روزها و ماه های بسیار سختی در انتظارمان است ، قرار نیست خودمان را گول بزنیم و طبق تبلیغات رسانه هایی که ابوعطا می خوانند خیال کنیم هیچ اتفاقی نیفتاده و همه چیز به راه است و مردم دارند می میرند ازخوشی ، واقعیت را مردم با گوشت و پوست خویش لمس می کنند و هر روز شاهد تلخی آن هستند.
متأسفانه آن انسجام و همبستگی که باید در بین دولتمردان ومدعیان انقلاب وسیاست وجود ندارد که همین امر باعث بروز ریزش و از هم پاشیدگی اجتماعی شده و می شود ، البته باز این مردم هستند که باید تقاص این همه نامدیریتی ها و تمامیت خواهی های گروهی خاص را بپردازند ، اما باتوجه به واقعیت های اجتماعی ، مردم دیگر توان وتحمل این همه پرداخت های سنگین بی کفایتی ها را از کف داده اند !
لذا باتوجه به شرایط موجود واین که نباید امکانات موجود را بانام کلیدواژه (شرایط حساس کنونی) از دست داد و با ساده اندیشی وشعار زدگی اجازه داد که امکانات و بودجه های تخصیصی به استان حذف و یا برگشت داده شود ..!
نمایندگان اربعه استان که از بی حرف ترین و بی صدا ترین نمایندگان مجلس هستند و از این باب چون رتبه استان شان، درآخرین رتبه ازنظر صدای بلند وفریاد مردم دیارشان می باشند و بالاترین نماینده دولت در استان یعنی استاندار و معاونینش، مدیران ادارات کل، مدیران شهرستان ها، فرمانداران، بخشداران و شهرداران استان انتظار می رود که بسیار حساب شده و رندانه نگذارند که در این وادی پرآشوب سیاسی و جنگ روانی واقتصادی دشمن ذره ای از امکانات داده شده در دل بودجه مصوب از حق کم این استان کم برخوردار و توسعه نیافته به دلیل کم کاری و سطحی اندیشی برخی آقایان از بین رفته و چشمان حسرت بار این دیار همچنان برنخیل بخشکد…!!

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*