مدیر درمان تأمین اجتماعی استان خبر داد: تامین زمین مرکز درمانی شمال شهر بیرجند در مراحل نهایی

امروز خراسان جنوبی_ حسین زاده / مدیر درمان تأمین اجتماعی استان خراسان جنوبی گفت: عملکرد بخش درمان مستقیم و غیرمستقیم تأمین اجتماعی در استان در سال جاری رشد چشمگیری داشته و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال رکورد خدمات نسبت به سال گذشته یک میلیون افزایش داشته باشد. دکتر فیروزی با اشاره به اینکه تسهیل جذب پزشکان متخصص برای تأمین اجتماعی استان را از طریق نماینده های خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی پیگیر هستیم، افزود: سرویس بسیار مجهز و به روز موموگرافی را در بیمارستان تأمین اجتماعی شهید رحیمی بیرجند راه اندازی کرده ایم که واقعا مورد نیاز بیمه شدگان بود.
وی اضافه کرد: دستگاه سونوگرافی درمانگاه فردوس را نیز خریداری کرده ایم و قرارداد منعقد شده و رایزنی برای پزشک هم انجام شده و به زودی نصب و راه اندازی خواهد شد ضمن اینکه برای ساخت مرکز درمانی سطح بالاتر در فردوس نیز پیگیر مصوبه از مرکز می‌باشیم. وی تصریح کرد: بحث توسعه بیمارستان شهید رحیمی را نیز با در اختیار گرفتن زمین مجاور از طریق اوقاف و امور خیریه پیگیر هستیم.
دکتر فیروزی با ذکر اینکه احداث مرکز درمانی شمال شهر بیرجند آخرین مراحل واگذاری زمین را طی می‌کند، گفت: مشکل زمین پلی کلینیک شهرستان قاینات نیز با پیگیری‌های صورت‌گرفته رفع شده و امیدواریم با تجهیز کارگاه هرچه سریعتر عملیات اجرایی را آغاز کنیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*