بهره برداری از ۱۸ پروژه شرکت آب و فاضلاب استان با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و با تسلیت ایام دهه فاطمیه از بهره برداری ۱۸ پروژه این شرکت با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
مهندس مهدی هاشمی مقدم به جزئیات پروژه های آماده افتتاح در ایام الله دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: حفر، تجهیز و بهسازی چاه های ۵ و ۱۱ علی آباد و ۶ و ۸ رکات بیرجند با اعتبار ۴۲۰۰ میلیون ریال که با انجام این پروژه ها ۸۰ لیتر بر ثانبه بر توان تولید آب بیرجند افزوده شده است.
وی اجرای خط انتقال چاه های ۶ و ۸ رکات با اعتبار ۸۳۰۰ میلیون ریال و اجرای تعدادی از شیرهای فشارشکن و زون بندی شبکه آب شهر بیرجند با اعتبار ۳۵۰۰ میلیون ریال در راستای برنامه سازگاری با کم آبی را از دیگر پروژه های آماده افتتاح این مجموعه در دهه فجر عنوان کرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی مهمترین پروژه این مجموعه در دهه فجر از لحاظ اعتبار هزینه شده را پروژه تامین زیرساخت های مسکن مهر عنوان کرد و یادآر شد: این پروژه شامل اجرای شبکه اصلی و فرعی و نصب انشعابات فاضلاب فاز ۲ ارتش به طول ۴ کیلومتر و یک کیلومتر خط انتقال اصلی خیابان مذکور است که با اعتباری بالغ بر ۲۰ هزار میلیون ریال به اتمام رسیده است.
مهندس هاشمی مقدم پروژه اجرای خطوط پراکنده فاضلاب شهر بیرجند که بالغ بر سه هزار نفر از آن بهره مند شده اند، نشت یابی، نوسازی و استانداردسازی ۳۲۱۹ انشعابات فرسوده آب در استان با اعتبار ۳۵۵۰ میلیون ریال و نصب ۵۲۴۸ فقره انشعاب فاضلاب در مرکز استان را از دیگر پروژه های آماده بهره برداری این مجموعه عنوان کرد.
وی اجرای خط انتقال آبرسانی به شهر خضری دشت بیاض با اعتبار ۳۷۰۰ میلیون ریال و نصب و راه اندازی آب شیرین کن آرین شهر به ظرفیت ۵۰ مترمکعب در شبانه روز با اعتبار ۱۵۰۰ میلیون ریال را ازجمله پروژه های این مجموعه در شهر قاین معرفی کرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی ادامه داد: در شهرستان طبس نیز پروژه های احداث مخزن ۵۰۰۰ مترمکعبی شهر طبس گلشن و اجرای ایستگاه پمپاژ بین مخازن، اصلاح شبکه توزیع آب طبس گلشن به طول ۴٫۵ کیلومتر و اصلاح شبکه توزیع آب عشق آباد به طول دو کیلومتر در دهه فجر به بهره برداری می رسد.
مهندس هاشمی مقدم افزود: همچنین در دو شهر مرزی نهبندان و اسدیه نیز پروژه های حفر و تجهیز دو حلقه چاه رزرو شهرهای گزیک و طبس مسینا، توسعه شبکه آب مسکن مهر طبس مسینا، حفر و لوله گذاری و تجهیز چاه شماره ۶ نهبندان و اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب نهبندان در دهه فجر افتتاح می شود.
لازم به ذکر است، همچنین پروژه های حفر و تجهیز چاه ۵ سرند فردوس و اصلاح شبکه توزیع آب زهان و حاجی آباد به طول ۴ کیلومتر نیز در این ایام به بهره برداری می رسد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*