کارمند اختلاس‌گر در بیرجند دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از دستگیری کارمند یکی از بانک‌های استان که با سوءاستفاده از موقعیت شغلی اقدامات مجرمانه انجام می‌داد خبر داد.

کارمند اختلاس‌گر در بیرجند دستگیر شد

سردار مجید شجاع اظهار داشت: با ایجاد نشانگاه‌های اقتصادی و کنترل بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری از طریق حراست یکی از بانک‌های سطح استان خبری کسب شد که یکی از کارمندان این بانک فعالیت اقتصادی مشکوکی دارد که موضوع به صورت ویژه توسط کاراگاهان مبارزه با مفاسد اقتصادی پلیس آگاهی پیگیری شد.

وی بیان کرد: با بررسی مأموران مشخص شد این کارمند متخلف در واحد پایای بانک مشغول به‌کار بوده و در بررسی حساب‌ها و عملکرد وی مشخص شد متهم وجه تعدادی از چک‌ها را به حساب خود منتقل می‌کند و در پایان ماه به حساب بانک برگشت می‌دهد و از این طریق اختلاس می‌کند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: با هماهنگی مقام قضایی متهم به پلیس آگاهی استان احضار شد و در این زمینه از وی تحقیق شد که با مشاهده اسناد و مدارک چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و گفت برخی از چک‌های در اختیار را به حساب خود انتقال و در پایان ماه به حساب بانک واریز می‌کرده است.

شجاع تصریح کرد: متهم تاکنون مبلغی بالغ بر۴ میلیارد ریال را به بانک برنگردانده است و وجوه آن را در امور خرید و فروش طلا و سکه هزینه کرده است که متهم پس از تحقیقات تکمیلی به دادسرا اعزام شد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*