مسئول دبیرخانه کانونهای مساجد خراسان جنوبی: نشست «انقلاب اسلامی به روایت هنر» در بیرجند برگزار می شود

حجت الاسلام سبزه کار از برگزاری نشست «انقلاب اسلامی به روایت هنر» با حضور هنرمندان متعهد و انقلابی (دیروز، امروز و فردا) در بیرجند خبر داد.

حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار داشت: به منظور بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نشست انقلاب اسلامی به روایت هنر با حضور هنرمندان متعهد و انقلابی «دیروز، امروز و فردا» در بیرجند برگزار می شود.

 

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جلسات برنامه ریزی برای برگزاری این مراسم برگزار شده است، افزود: در این جلسه قرار است از سه هنرمند متعهد و انقلابی استان و پنج نفر از هنرمندان عضو کانون‌هایی که دارای مقام کشوری و استانی هستند تجلیل شود.

 

وی با اشاره به اینکه شعرخوانی، خاطره گویی هنرمندان انقلابی، پخش نماهنگ و کلیپ و برپایی نمایشگاه عکس و خوشنویسی از دیگر برنامه های این مراسم است، گفت: همچنین پرسش و پاسخ جوانان کانونی از هنرمندان پیشکسوت انقلابی در این مراسم انجام خواهد شد.

 

وی ادامه داد: این مراسم دوشنبه (۱۰ دی) بعد از نماز مغرب و عشاء در دفتر آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه بیرجند برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*