سرپرست هیئت جودو استان: نمی خواهم مانند قبلی ها عمل کنم

امروز خراسان جنوبی- قاسمی / از ابتدای امسال حواشی های بسیاری در زمینه هیئت جودو پیش آمد تا اینکه در ۱۰ آبان ماه مجمع فوق العاده ای برای رسیدگی به این موارد تشکیل و سرپرست جدیدی برای ریاست هیئت انتخاب شد . از آنجایی که حدود ۲ ماه از سرپرستی جدید می گذرد و افرادی برای هیئت جدید ثبت نام کردند و کاندید شدند به سراغ سرپست هیئت و با خصوص اقدامات انجام شده طی این مدت به گفتگو نشستیم. تاجریزی تأکید کرد که منتقد فعالیت های هیئت قبل بوده است و هیچ گاه وضعیت مانند گذشته نخواهد شد.
مجمع تا یک ماه دیگر
سرپرست هیئت جودو و کوراش استان در زمینه برگزاری مجمع برای هیئت جدید گفت: اکنون از ثبت نام افراد کاندیدا شده حدود ۳ هفته می گذرد و برای برگزاری مجمع سلسله مراتبی وجود دارد که از زمان ثبت نام برای تأیید صلاحیت ۲۰ تا ۲۵ روز به طول می انجامد ولی در برخی مواقع تا ۴۵ روز نیز زمان برده است و در نهایت مجمع ما نیز در یک ماه آینده برگزار خواهد شد. تاجریزی خاطر نشان کرد: ۴ نفر برای ریاست هیئت ثبت نام کرده اند.
حمایت از منتقدین
سرپرست هیئت جودو و کوراش استان با اشاره به جلساتی که با رئیس هیئت سابق داشته است گفت: این جلسات فقط دوبار بوده است و بیشتر در زمینه برنامه های قبل و گرفتن لیست مالی و ورزشکاران بوده است و مبنای دیگری نداشته است. تاجریزی اضافه کرد: رئیس قبلی هیئت یکی از استادان و ورزشکاران این استان می باشد ولی نمی توان او را کنار گذاشت و باید از تجربیات همه استفاده کرد . وی درباره اینکه شاگرد رئیس سابق بوده و نگرانی هایی در این زمینه وجود دارد هم گفت: در اصل من شاگرد آقای حاجی زاده بوده ام و یکی از منتقدین اصلی هیئت سابق خودم بودم و مسلما روش آنها را قبول نداشتم و نمی خواهم که مانند آنها عمل کنم و همه باید در عملکرد خود را نشان دهند.
اولویت کلاس های مدرسه جودو
با ورزشکاران
سرپرست هیئت جودوی استان به انتقاد برخی در زمینه نداشتن کلاس در خانه جودو اشاره کرد و گفت: اولویت ما با مربیان رشته های جودو و زیرمجموعه آن کوراش، دفاع شخصی و جوجیتسو می باشد. تاجریزی ادامه داد: هر چند این مسائل مربوط به هیئت شهرستان بیرجند می باشد که این برنامه ها را عملی کند ولی من هم پیگیر این مورد خواهم بود. وی افزود: مسلما وقتی ورزشکاران این ورزش باشند و درخواست کلاس در خانه جودو را داشته باشند کلاس به آنها داده می شود و به رشته های دیگر ورزش ها داده می شود. به گفتۀ وی اکنون هم هر مربی که درخواست دارد بیاورد تا زمانی که قرارداد دیگر رشته ها تمام شد این افراد در اولویت قرار گیرند و کلاس های مدرسه جودو کلاس به آنها داده شود.
شهریه سه ماهه کلاس ها را می دهیم
سرپرست هیئت جودو و کوراش استان با اشاره به اینکه برخی از مربیان در باشگاه های دیگر کلاس دارند، عنوان کرد: حتی اگر مربیانی باشند که بخواهند در نقاط دیگر شهر که متقاضی وجود دارد کار کنند استقبال می کنیم. تاجریزی افزود: این کار برای ارتقا ورزش خیلی خوب است و باعث جذب بیشتر ورزشکاران می شود و در همین راستا شهریه سه ماه این مربیان را هم می دهیم و حتی لباس برای هنرجویان آنها نیز فراهم می کنیم. وی خاطر نشان کرد: به دنبال جذب اسپانسر و خیرین ورزشی هستیم تا بتوانند زیرساخت ها و امکانات این ورزش را ارتقا دهند و ورزشکاران به تمام مسابقات اعزام شوند.
استعدادیابی در اولویت
سرپرست هیئت جودوی استان درباره برنامه هایی که در این مدت اجرایی کرده است نیز بیان کرد: بیشتر تأکید ما در استعدادیابی بوده است و اینکه بتوانیم با آموزش و پرورش همکاری داشته باشیم. تاجریزی افزود: همچنین درگیر مسابقات المپیاد استعدادهای برتر بودیم و یک اعزامی مسابقات آقایان بزرگسال را داشتیم. وی خاطر نشان کرد: همچنین به دنبال برگزاری کارگاه های بازآموزی، ارتقا و کلاس مربی گری هستیم و از مربیان خارجی و تیم ملی دعوت خواهیم کرد. به گفتۀ وی اولویت برگزاری کلاس ها برای رشته جودو است و بعد از آن برای دیگر رشته های زیرمجموعه فدراسیون می باشد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*