چند خبر ورزشی خراسان جنوبی

رئیس هیئت کشتی خراسان جنوبی گفت: رقابت های کشتی استان گرامیداشت حسین عادلی فر و مسعود عجمی به میزبانی شهرستان در دو بخش آزاد و فرنگی در رده سنی نوجوانان امروز در فردوس برگزار می شود.

سروری افزود: این رقابت ها بیست و نهم و سی ام آذر ماه سال جاری به میزبانی سالن ورزشی شهید فخار جوان این شهرستان برگزار خواهدشد .

 

برگزاری مسابقات ووشو در بیرجند

  رئیس هیئت ووشو خراسان جنوبی گفت: رقابت های لیگ ووشو استان در هفته سوم و چهارم به میزبانی شهرستان بیرجند برگزار می شود.

خرمشاد افزود: این رقابت ها جمعه سی ام آذر ماه سال جاری به میزبانی خانه ووشو در سایت اداری شهرستان بیرجند در رده های سنی با حضور ۱۱ تیم برگزار می شود.

 

 

مسابقات فوتبال باشگاه های شهرستان طبس جام ولایت با انجام ۲۷ دیدار به پایان رسید.

 

این مسابقات از مهرماه امسال در دو گروه چهار تیمی بصورت رفت و برگشت آغاز شد و بعد از انجام ۲۴ بازی با صعود تیم های شاهین نوین ،شهید سید مصطفی خمینی بهشت اباد، دهیاری دشتغران و بنتونیت سپاهان اصفهک ادامه یافت.

و پس از انجام بازی های نیمه نهایی دو تیم دهیاری دشتغران و بنتونیت سپاهان اصفهک با غلبه بر حریفان خود توانستند به مرحله نهایی برسند.

در پایان این مسابقات که با حضور تماشاگران خونگرم طبسی مسئولین و پیشکسوتان برگزار شد دو تیم در وقت قانونی به تساوی صفر بر صفر رسیدند و در ضربات پنالتی تیم بنتونیت سپاهان اصفهک با نتیجه ۳ بر ۱ به برتری رسید.

مقام سوم مشترک این مسابقات به تیم های شاهین نوین و شهید سید مصطفی خمینی بهشت آباد رسید.

مقام اخلاق مسابقات نیز به تیم شایسته شهدای فهالنج اهدا شد.

 

 

اعزام بانوان ورزشکار خراسان جنوبی به مسابقات کشوری

بانوان ورزشکار خراسان جنوبی در رشته های دو و میدانی و دارت به مسابقات کشوری اعزام شدند 

تیم دارت بانوان بزرگسال استان به مسابقات دارت قهرمانی کشور که از امروز در شهرستان شاهرود

اغاز خواهد شد اعزام شدنددر این تیم خانم ها زهره فنجانی (طبس) فروزان زارعی(بیرجند) آتنا بیگمی(بیرجند) و زهرا_رجبی(طبس) حضور دارند.

مسابقات دو صحرا نوردی کشور نیز به میزبانی شهرستان مریوان استان کردستان از امروز تا ۲دی به طول خواهد انجامید.

در این مسابقات نیز خانم ها زهره پریشان وزهرا پریشان به عنوان ورزشکار تیم خراسان جنوبی را همراهی خواهند کرد و فاطمه عبداللهی دیگر بانوی ورزش قائنات هدایت وسرپرستی تیم استان را برعهده خواهد داشت.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*