چند خبر ورزشی خراسان جنوبی

تیم شنای کارگر استان ۶ مدال مسابقات قهرمانی کشور را کسب کرد

رئیس هیات ورزش کارگری استان خراسان جنوبی گفت: تیم کارگران استان که به مسابقات قهرمانی شنای آقایان کارگر کشور که در شهرستان بجنورد ، استان خراسان شمالی برگزار شد ۶ مدال رنگارنگ به دست آورند.
ابوالفضل علیزاده بیرجندی افزود: آقایان شهرام اشرفی خراسانی، رامین رحمان پور و میلاد خواجه نژاد به سرپرستی شهرام اشرفی خراسانی در این مسابقات به مصاف حریفان خود رفتند که رامین رحمانپور در ماده ۱۰۰ متر آزاد رتبه دوم و ۵۰ متر پروانه رتبه دوم و ۵۰ متر آزاد رتبه دوم و ۵۰ متر قورباغه رتبه سوم و شهرام اشرفی خراسانی در ۵۰ متر آزاد رتبه سوم و ۵۰ متر قورباغه رتبه سومی کشور را بدست آوردند.

 

 

قضاوت داوران فوتبال فردوس در مسابقات کشوری

امیر آرمند، میثم باهوش ، مرتضی طالبیان و میلاد ابراهیمی داوران ارزنده فوتبال شهرستان فردوس در رقابت های کشوری قضاوت می کنند.
به گزارش امروز خراسان جنوبی بنا بر ابلاغیه کمیته داوران فدراسیون فوتبال، مرتضی طالبیان به عنوان کمک داور اول و میلاد ابراهیمی به عنوان کمک داور دوم، در دیدار دو تیم مس رفسنجان و پارس جنوبی جم از سری مسابقات لیگ دسته یک فوتبال جوانان کشور قضاوت میکنند.
بنا بر این گزارش امیر آرمند و میثم باهوش نیز در مسابقه دو تیم مس نوین کرمان و استقلال اهواز از سری مسابقات لیگ دسته ۲ فوتبال کشور به ترتیب به عنوان کمک داور دوم و داور چهارم قضاوت می کنند.

 

موتور سوار خراسان جنوبی قهرمان کشور شد

محمد سینا داشگر  در اولین المپیاد استعدادهای برتر کشور در رشته موتورکراس مقام اول کلاس ۶۵ سی سی را از آن خود کرد و مدال طلای این مسابقات را به گردن آویخت.

محمد سینا داشگر و سجاد جوزانی در کلاس ۶۵ سی سی، محمد جواد میرزایی در کلاس ۱۵۰ سی سی، امیر حسین جمال، امیر حسین حمامی و امیر حسین جوادی در کلاس ۲۵۰ سی سی به مربیگری محمد خانی و سرپرستی مجتبی داشگر در این المپیاد کشور حضور داشتند.

هنرنمایی کاراته‌کاهای خراسان‌جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور

تیم کاراته کیوکوشین اویاما خراسان‌جنوبی برای شرکت مسابقات قهرمانی منطقه‌ای جنوب شرق راهی سیستان‌وبلوچستان شد.

مصطفی جباری، ابراهیم کاظمی و فیض‌الله آبگرمی کاراته‌کاهای استان هستند که در شهر چابهار برای کسب مدال رنگی روی تاتامی به مصاف برترین‌های شرق کشور می‌روند.

 

 

رضا بیدختی قهرمان تریال جوانان کلاس ۲۰ شد.
نتایج کامل جوانان:
نفر اول رضا بیدختی از خراسان جنوبی
نفر دوم محمدحسین بهرامی از لرستان
نفر سوم علی سعیدی از تهران

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*