رییس بیمه ایران شعبه طبس عنوان کرد؛ پرداخت خسارت ۱۸ میلیارد تومانی بیمه ایران در طبس

رییس بیمه ایران شعبه طبس گفت: در مجموع بیش از ۱۸ میلیارد تومان خسارت پرداختی بیمه ایران در شهرستان طبس بوده است.

احمدیان رییس بیمه ایران شعبه طبس در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  گفت: بیمه یکی از ارکان مهم اقتصادی و اجتماعی در جهان امروز است که در ایجاد آرامش اقتصادی جامعه نقش بسیار موثری دارد.

وی با اشاره به  اینکه بیمه ایران در طبس ۱۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان خسارت در یکسال گذشته پرداخت شده افزود:   ۱۲ میلیارد تومان از این مبلغ بابت خسارت بیمه شخص ثالث در حوادث رانندگی پرداخت شده است.

احمدیان تاکید کرد: خسارت حادثه آتش سوزی کارخانه زغالشویی معادن پروده در کمترین زمان ممکن با مبلغی حدود ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از جمله موارد بود که بیمه ایران سعی کرد تا این کارخانه بتواند هرچه سریعتر به چرخه اقتصادی شهرستان طبس برگردد و نیز ۴۰۰ میلیون تومان دیگر برای آتش سوزی های سطح شهرستان توسط این شعبه خسارت پرداخت شده است.

رئیس بیمه ایران شعبه طبس ادامه داد : در مجموع بیش از ۱۸ میلیارد تومان خسارت پرداختی بیمه ایران در شهرستان طبس در کنار موارد اشاره شده قبلی از پرداخت ۲ میلیارد تومان خسارت های بیمه های درمان و مکمل درمان و نیز ۱ میلیارد تومان برای بیمه های مسئولیت، عمر و حوادث و همچنین تامین خسارت ۵۰۰ میلیون تومان بابت بیمه های بدنه خودرو می توان نام برد.

وی همچنین  از رشد ۷۰ درصدی بیمه ایران شعبه طبس و کسب مقام سوم کشور توسط این شعبه خبرداد و گفت: بیمه اموال شامل بدنه اتومبیل، آتش سوزی، تمام خطر و مهندسی، بیمه اشخاص شامل حوادث، مکمل درمان، عمر و بیمه مسئولیت نیز شامل راننده در قبال اشخاص (شخص ثالث)، کارفرما در قبال کارگران، پزشکان در برابر بیماران، ورزشی و… در اولویت استفاده بیمه در طبس است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*