چند خبر ورزشی خراسان جنوبی

 

در نخستین دوره مسابقات کبدی خراسان‌جنوبی
قاینات بر سکوی قهرمانی ایستاد/ هنرنمایی کبدی‌کاران استان در المپیاد استعدادهای برتر ورزش ایران
دبیر هیأت کبدی خراسان‌جنوبی از قهرمانی شهرستان قاینات در نخستین دوره مسابقات قهرمانی کبدی نوجوانان استان خبر داد و گفت: برترین‌ کبدی‌کاران دختر و پسر خراسان‌جنوبی در المپیاد استعدادهای نخبه ایران هنرنمایی می‌کنند.

علیرضا چاجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات قهرمانی کبدی خراسان‌جنوبی در راستای شناسایی و پرورش استعدادهای بالقوه ورزشی به میزبانی شهرستان قاین برگزار شد.

وی افزود: در این ماراتن استانی ۱۳۰ کبدی‌کار دختر و پسر رده‌های سنی ۱۲ تا ۱۵ سال در قالب ۱۰ تیم از شهرستان‌های بیرجند، خوسف، خور، زیرکوه، قاینات، نیمبلوک و نوغاب حاجی‌آباد قاین به رقابت پرداختند.

 دبیر هیأت کبدی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در بخش نوجوانان پسر مسابقات کبدی استان تیم نوغاب قاینات بر سکوی نخست رقابت‌ها ایستاد، بیرجند به نایب‌قهرمانی دست یافت، تیم‌های اعزامی خور خوسف و نیمبلوک قاینات نیز مقام سوم مشترک را از آن خود کردند.

چاجی یادآور شد: در نخستین دوره مسابقات قهرمانی کبدی بانوان نوجوان خراسان‌جنوبی شهرستان قاینات سکونشین رقابت‌ها شد، بیرجند در جایگاه دوم ایستاد و تیم خور خوسف مقام سوم رقابت‌ها را به دست آورد.

وی با بیان اینکه این رویدار ورزشی در قالب نخستین دوره المپیاد نخبه‌های برترین‌ کبدی‌کاران نوجوانان دختر و پسر خراسان‌جنوبی رخ داد، خاطرنشان کرد: مربیان استعدادیاب کبدی استان با بهره‌گیری از مؤلفه‌های اعلام‌شده فدراسیون ۴۰ ورزشکار امیدآفرین را انتخاب و در اردوهای تمرینی برای اعزام به مسابقات کشوری آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

دبیر هیأت کبدی خراسان‌جنوبی گفت: در مراسم اختتامیه نخستین دوره مسابقات قهرمانی و انتخابی اعزام به المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور با حضور رئیس، معاونین و کارکنان اداره ورزش و جوانان قاینات، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان و جمعی از مسؤولان ورزشی و اداری استان از تیم‌های برتر با حکم و کاپ قهرمانی تجلیل به عمل آمد.

چاجی متذکر شد: برترین‌ کبدی‌کاران پسر خراسان‌جنوبی اول آبان ماه برای شرکت در المپیاد استعدادهای نخبه کشور راهی قم می‌شوند و بهترین تیم کبدی دختران نوجوان استان نیز نهم آبان ماه در شهر تبریز مرکز آذربایجان شرقی هماورد نخبه‌های ایران می‌شوند.

وی افزود: به‌منظور آمادگی هرچه بیشتر تیم‌های کبدی دختر و پسر نوجوان خراسان‌جنوبی در ماراتن ملی کشور دیدارهای تدارکاتی با برترین‌های کبدی استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان‌رضوی انجام خواهد شد.

 

 

 

قهرمانان پرورش اندام خراسان جنوبی تجلیل شدند

مراسم استقبال از تیم پرورش اندام خراسان جنوبی صبح روز شنبه در بیرجند برگزار شد

در این مراسم از تیم یازده نفره هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی که به مسابقات کشوری در رشته پرس سینه به استان مرکزی و شهرستان اراک اعزام شده بودند تجلیل به عمل آمد. گفتی است در این مسابقات مهدی لطفی نیا در وزن ۶۰ کیلوگرم نوجوانان مقام اول ، محتشم خزیمه در وزن ۱۰۰کیلوگرم پیشکسوتان مقام اول ، مرتضی خسروی در وزن مثبت ۱۴۰ کیلوگرم بزرگسالان مقام دوم، و علیرضا محمودابادی در وزن مثبت ۱۴۰ کیلوگرم نوجوانان مقام دوم را کسب کردند.

 

 

نجمه خدمتی مقام اول مسابقات تیر اندازی کشور را کسب کرد

نجمه خدمتی ورزشکار مدال آور خراسان جنوبی مقام اول مسابقات لیگ برتر تیر اندازی کشور را از آن خود کرد
به گزارش امروز خراسان جنوبی اولین دوره مسابقات لیگ برترتیراندازی کشور در محل استادیوم ازادی تهران برگزارگردید که قهرمان المپیکی استان نجمه خدمتی از تیم مقاومت در فینال انفرادی توانست سکوی قهرمانی رابه خود اختصاص دهد .

 

 

 

پایان مسابقات والیبال بانوان شهر درح

 

مسابقات والیبال بانوان بخش درح ویژه گرامیداشت هفته تربیت بدنی با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.
در این مسابقات که با حضور ۴ تیم و به صورت دوره ای برگزار شد، تیم های “فاطمه الزهرا(س)” و ” ترنم”توانستند مقام اول و دوم را کسب نمایند.
این مسابقات به همت نماینده ورزش بانوان درح و با همکاری هیات والیبال شهرستان در سالن ورزشی فتح المبین برگزار شد و از تیم های اول و دوم با اهدای کارت هدیه تقدیر شد.

 

مراسم ورزش صبحگاهی و پیاده روی ویژه بانون در قاین
به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و به همت باشگاه ورزشی ضربان برنامه پیاده روی و ورزش صبحگاهی ویژه کارکنان زن دولت در قاین برگزار شد.
این مراسم با شرکت ۵۰ نفر از بانوان ادارات شهرستان در منطقه گردشگری بزرگمهر قائن برگزار شد

نفرات برتر مسابقات بدمبنتون بانوان قاین مشخص شدند

مسابقات بدمینتون دختران ۱۲تا۱۵سال انتخابی استعدادهای برتر شهرستان قاین برگزار شد.
این مسابقات با شرکت ۱۵ دختر نونهال در سالن غدیر و به همت هیات بدمینتون شهرستان باهمکاری تربیت بدنی اداره آموزش وپرورش قائنات برگزار شد در پایان این مسابقات ساغر فرنگی، سحر عابدین زاده مبینا سادات ترحمی ونرگس فارابی مقام های برتر ار کسب کردند

 

 

تیم های برتر مسابقات هفته دوم لیگ فوتبال قاین مشخص شدند
رقابت های دومین هفته مسابقات لیگ فوتبال شهرستان قائنات گرامیداشت هفته تربیت بدنی (جام مقاومت) به یاد شهید مدافع وطن علی غلامی برگزار شد
رئیس هیات فوتبال شهرستان گفت: دومین هفته مسابقات لیگ فوتبال شهرستان گرامیداشت هفته تربیت بدنی (جام مقاومت)به یاد شهید مدافع وطن علی غلامی برگزار شد.
محمدعلی علی آبادی افزود: در پایان این مسابقات نتایج زیر بدست آمد. کانون بسیج ورزشکاران ۵ شهرداری اسفدن ۰/پهنایی ۳ سون الون ۲/فروشگاه مهر ۱ نمایشگاه اتومبیل موسوی (نوغاب) ۱

 

 

مسابقات داژبال و کبدی در لانو برگزار شد

مسابقات داژبال و کبدی در روستای مرزی لانو با حضور دانش آموزان برگزار شد.
این مسابقات ورزشی ویژه دانش آموزان دختر و پسر مدارس روستای لانو برگزار شد و نفرات برتر به شرح ذیل معرفی شدند:

در مسابقات داژبال فاطمه اکبریان/فاطمه نخعی/فاطمه یوسفی/نرگس نخعی مقام اول را کسب کردند و در مسابقات کبدی
حسین رضائی/علیرضا خسروی/مرتضی کاظمی/جواد خاکپور/جواد قاسمی قهرمان شدند. گفتنی است داوری و مسئولیت برگزاری این مسابقات بر عهده مهدی شاهزهی بود و از طرف هیات ورزش های همگانی از تیم های اول با اهدای کارت هدیه تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

برگزاری مسابقه والیبال دوستانه بین قاین و گناباد
رئیس هیات والیبال شهرستان قاین گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی اردوی گردشگری ،تفریحی ،زیارتی و مسابقه دوستانه تیم منتخب جوانان شهرستان قاین با تیم جوانان گناباد برگزار شد.
تیم جوانان قائنات به مربیگری آقایان یوسفی وبرنا و سرپرستی محمدحسن عبدالله نژاد دراین اردو حضور یافتند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*