نفرات برتر مسابقات ژیمناستیک بیرجند مشخص شدند

نفرات برتر المپیاد انتخابی استعدادهای برتر ژیمناستیک در بیرجند برگزار و نفرات برتر معرفی شدند. در این مسابقات جواد براتی مقام اول،  امین دری، مقام دوم و
محمد سجاد مرادی مقام سوم را بدست آوردند

 

 

معرفی برترین تیراندازان باکمان خراسان‌جنوبی

پرونده نخستین دوره مسابقات قهرمانی تیراندازی با کمان انتخابی المپیاد استعدادهای برتر خراسان‌جنوبی در شهرستان قاینات بسته شد.

در این رویداد ورزشی ۱۸ تیرانداز دختر و پسر رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال شهرستان‌های بیرجند، سرایان، فردوس و قائنات در سالن شهید امین‌زاده سیبل رقابت‌ها را نشانه رفتند.

امید رستمی از بیرجند بر سکوی قهرمانی تیراندازی با کمان قهرمانی انتخابی المپیاد استعدادهای برتر پسر خراسان‌جنوبی ایستاد، الیاس کوهی از سرایان نایب‌قهرمانی را از آن خود کرد و احسان سلمانی از قائنات به مقام سوم دست یافت.

در رده دختران این ماراتن استانی فاطمه ندیمی از قاینات حائز رتبه نخست شد، فاطمه‌سادات حسینی از قائنات در جایگاه دوم قرار گرفت و مائده بنی‌آدم از سرایان مقام سوم مسابقات را از آن خود کرد که مورد تجلیل مسؤولان ورزشی و اداری واقع شدند.

 

 

هماورد سه‌گانه‌کاران خراسان‌جنوبی در ماراتن ملی
دوقلوهای ملی‌پوش خراسان‌جنوبی به همراه عباسی در مسابقات قهرمانی کشور هنرنمایی می‌کنند و برترین تیراندازان با کمان انتخابی نخستین المپیاد استعدادهای نخبه استان تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در مسابقات سه‌گانه قهرمانی کشور گرامیداشت «شهدای غواص اروند» نماینده‌های خراسان‌جنوبی هماورد برترین‌های ایران می‌شوند.

 این ماراتن ملی با شرکت ۱۶۰ ورزشکار ۳۲ استان کشور و سرجیو یانتوز سرمربی پرتغالی سه‌گانه ایران از ۲۰ تا ۲۳ آبان ماه به میزبانی استان خوزستان در جزیره گردشگری مینوشهر برگزار می‌شود.

سعید و مسعود علیزاده از ملی‌پوشان سه‌گانه خراسان‌جنوبی به همراه عرفان عباسی با سرپرستی محمد‌علی علیزاده و مربیگری مسلم مهر پویا در مسابقات سه‌‌گانه قهرمانی کشور هنرنمایی می‌کنند.

سه‌گانه یا تریاتلون؛ یک ورزش ترکیبی استقامتی است که ورزشکاران در مسابقات قهرمانی استاندارد و المپیکی مسافت ۱۵۰۰ متر را به‌صورت شنا می‌کنند، ۲۰ کیلومتر را با دوچرخه‌ رکاب می‌زنند و ۱۰ کیلومتر را می‌پیمایند.

 

 

پخت ۴هزار پرس غذا در روز برای زائرین امام رضا(ع) در خضری
روزانه بیش از ۴هزار پرس غذای گرم بین زائرین امام رضا در موکب خضری دشت بیاض  طبخ وتوزیع شد
با توجه به عبور زائرین تعدای از استانهای کشور و همچنین زائرین افغانستان و پاکستان از خراسان جنوبی، خادمین افتخاری موکب خضری دشت بیاض برنامه طبخ روزانه بیش از ۴هزار پرس غذای گرم را ارائه کردند و این امر تا ۲ روز بعد از شهادت امام رضا  ادامه داشت

 

 

 

 

 

۱۲‌ وقف جدید در سربیشه ثبت شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سربیشه گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲ وقف جدید به ارزش چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در این شهرستان ثبت شده و تعداد موقوفه های آن به ۵۷۰ مورد رسیده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*