اول ‌آذر؛ یادواره شهدای «آبروی محله» در خوسف برگزار می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف از برگزاری یادواره شهدای «آبروی محله» در اول آذرماه خبر داد و گفت: این مراسم در روستای مهدیه با حضور خانواده شهدا، مسئولان و مردم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، به مناسب هفته بسیج و در راستای کنگره ۲ هزار شهید استان، مسئولان شهرستان خوسف با خانواده شهدای این شهرستان دیدار کردند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته بسیج افزود: امنیت امروز کشور، مدیون خون شهدا، پدران و مادرانی است که در این عرصه از هیچ تلاشی فروگذار نبوده اند.

محمدعلی بشیری گفت: شهدا راه مکتب و امام خود سیدالشهدا علیه السلام را انتخاب کرده و در این راه جان خود را فدای آرمان های انقلاب کرده اند.

وی در این دیدار از یادواره شهدای «آبروی محله» در اول آذر خبر داد و گفت: این مراسم بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در روستای مهدیه با حضور خانواده شهدا، مسئولان و مردم برگزار می شود.

 

مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران خوسف، حجت الاسلام مرتضی ابراهیم زاده در این دیدار اظهار کرد: یکی از برنامه ها کنگره دو هزار شهید استان خراسان، سرکشی، دیدار، دلجویی و بررسی مشکلات خانواده های شهدا است.

در این دیدار با خانواده های علی اکبر نوروزی، قدرت الله قاسمی، غلامحسین بهارشاهی و علی محمد تاجدینی در روستای مهدیه از توابع شهرستان خوسف دیدار شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*