اول تا چهارم آذرماه صورت می‌گیرد رقابت ۴۳۰ بلندقامت دختر کشور در بیرجند

رئیس هیات والیبال خراسان‌جنوبی گفت: نخستین دوره مسابقات المپیاد نخبگان والیبال نونهالان دختر ایران با شرکت بیش از ۴۳۰ بانوی بلندقامت کشور در بیرجند برگزار می‌شود.

 

عبدالحسین ملکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات المپیاد نخبگان برتر والیبال نونهالان دختر ایران از اول تا چهارم آذر ماه در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود.

وی افزود: میزبانی از بزرگترین رویداد ورزشی کشور در راستای معرفی ظرفیت‌های نرم‌افراری بالقوه و پتانسیل‌های سخت‌افزاری بالفعل استان صورت می‌گیرد.

رئیس هیات والیبال خراسان‌جنوبی تصریح کرد: برگزاری المپیاد استعدادهای برتر کشور مبتنی بر حضور قدرتمند و هدفمند ورزشکاران به منظور شناسایی و پرورش نخبه‌های ایران است تا زمینه لازم برای آماده‌سازی و ارتقاء فنی استان‌ها برای سنوات آتی فراهم شود.

ملکی با اشاره به پیگیری‌ و رایزنی مدیرکل و کارشناسان ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی در ارتباط با اخذ موافقت وزارت ورزش و جوانان برای میزبانی خراسان‌جنوبی از مسابقات والیبال نونهالان دختر المپیاد نخبه‌های برتر ورزش ایران خاطرنشان کرد: امکانات سخت‌افراری و نرم‌افزاری، برگزاری موفق مسابقات قهرمانی”جام مزرداران شرق کشور و ارتباط خوبی هیات والیبال استان با فدراسیون از دیگر دلایل موافقت وزارتخانه با این میزبانی می‌تواند باشد.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*