اخبار ورزشی

رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی خبر داد:
رقابت تیم مرکز آموزش ۰۴ با کاسپین بابل
رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی گفت: تیم فوتبال مرکز آموزش ۰۴ امام رضا(ع) بیرجند امروز در استادیوم آزادی بیرجند با تیم کاسپین بابل به رقابت می‌پردازد. حسن قهوه‌چی اظهار کرد: تیم فوتبال مرکز آموزش ۰۴ امام رضا(ع) بیرجند امروز (۲۶ آبان ماه جاری) در استادیوم آزادی بیرجند ساعت ۱۴ به رقابت با تیم کاسپین بابل می‌پردازد. وی افزود: تیم فوتبال ۰۴ بیرجند تا کنون هشت بازی انجام داده که بازی با تیم کاسپین بابل بازی نهم آن است. وی بیان کرد: تیم فوتبال ۰۴ بیرجند با دو برد، سه مساوی و دو باخت نُه امتیاز به دست آورده که در جدول رتبه هشتم را به خود اختصاص داده است.
معرفی سرپرست هیات کاراته خوسف
مراسم معارفه سرپرست هیات کاراته خوسف برگزار شد. در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان هیات کاراته استان، امام جمعه خوسف و جمعی از کاراته کاهای این شهرستان برگزار شد رمضان تقی پور به عنوان سرپرست هیات کاراته خوسف فعالیت خود را رسما آغاز کرد.
غرش اتومبیلران خراسان‌جنوبی
در مسابقات قهرمانی کشور
اتومبیلرانان خراسان‌جنوبی در مسابقات قهرمانی اسلالوم کشور به رقابت می‌پردازند و نخبه‌های کونگ‌فو و وزنه‌بردار استان در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور هنرنمایی می‌کنند. به گزارش فارس، در مسابقات اتومبیلرانی قهرمانی کشور خودروسواران خراسان‌جنوبی هماورد برترین‌های کشور می‌شوند. در این ماراتن ملی قریب‌بر ۱۰۰ اتومبیلران برتر استان‌های کشور در دو بخش بانوان و آقایان برای کسب مدال قهرمانی به میزبانی کرمان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رقابت کونگ‌فوکاهای خراسان‌جنوبی
در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور
در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کونگ‌فوی کشور تیم خراسان‌جنوبی در مقابل نخبه‌های ایران برای کسب مدال‌های رنگی روی تاتامی می‌رود. این ماراتن ملی از ۳۰ آبان ماه تا ۲ آذرماه امسال به میزبانی استان کرمانشاه در شهرستان قصر شیرین برگزار و بیش از ۲۵۰ کونگ‌فوکای نوجوان ۱۲ تا ۱۵ سال کشور به رقابت می‌پردازند.

معرفی قهرمانان وزنه‌بردار مسابقات انتخابی خراسان‌جنوبی
پرونده مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری خراسان‌جنوبی انتخابی جهت اعزام به المپیاد استعدادهای برتر ورزشی ۱۲ تا ۱۵ سال کشور در شهرستان قاین بسته شد.
مصطفی حسنی در دسته ۴۹ کیلوگرم، حمیدرضا جعفری در دسته ۸۱ کیلوگرم، جواد راستی در دسته ۶۱ کیلوگرم و امیرعلی محجوره در دسته ۴۹ کیلوگرم از شهرستان بیرجند، امیرحسین راستگو در دسته ۶۱ کیلوگرم، ابوالفضل رضاپور و عرفان گلکار در دسته ۵۵ کیلوگرم و امیرعلی حدادزاده در دسته ۷۳ کیلوگرم از شهرستان قائن حائز رتبه‌های نخست این ماراتن استانی شدند که به نمایندگی از استان در المپیاد نخبه‌های برتر ایران به رقابت می‌پردازند.