۹ نفر از مدیران خراسان جنوبی مشمول قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان شدند

مدیرکل دیوان محاسبات خراسان جنوبی با بیان اینکه طبق نخستین لیست جمع‌آوری اطلاعات مسئولان ۹ نفر از مدیران استان مشمول قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان شدند گفت: جمع‌آوری اطلاعات درباره شناسایی مدیران هنوز ادامه دارد.

9 نفر از مدیران خراسان جنوبی مشمول قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان شدند

محمدحسین فتح‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: بعد از اینکه قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در دستگاه‌‌های اجرایی توسط رئیس مجلس شورای اسلامی ابلاغ شد این قانون توسط رئیس جمهور به سازمان استخدامی ابلاغ شد.

وی افزود: دیوان محاسبات در خراسان جنوبی نیز نسبت به جمع‌آوری اطلاعاتی که چه تعداد مدیران اجرایی شامل این قانون می‌شوند اقدام کرده است.

مدیرکل دیوان محاسبات خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر طبق اطلاعات اولیه ۹ نفر از مدیران استان مشمول این قانون هستند.

فتح‌آبادی افزود: از زمانی که مصوبه و قانون منع به‌کارگیری بازنشتستگان از تاریخ ۲۷ شهریورماه ابلاغ شده تا دو ماه این افراد می‌توانند بر سر کار باشند و حقوق دریافت کنند اما بعد از دو ماه دیگر نمی‌توانند سر کار باشند.

وی اظهار کرد: در مرحله اول به دستگاه‌های اجرایی اطلاع‌رسانی می‌کنیم که چه تعداد نیرو مشمول این قانون هستند و از ۲۷ شهریور ماه تا دو ماه مجاز هستند نیروها خدمت کنند اما بعد از دو ماه طبق مصوبه قانون نمی‌توانند سرکار حاضر شوند و در صورت تخلف رسیدگی می‌شود.

مدیرکل دیوان محاسبات خراسان جنوبی بیان کرد: با اجرای این قانون فضا برای به‌کارگیری نیروهای جوان و تحصیل کرده و با دانش به روز و متخصص باز می‌شود.

فتح‌آبادی اظهار داشت: با اجرای این قانون ظرفیت‌های جدیدی در کشور ایجاد می‌شود و شاهد تحول اساسی خواهیم بود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*