مسابقه ورزشی مادربزرگ‌ها در خوسف برگزار می‌شود

رییس اداره ورزش و جوانان خوسف گفت: ۱۲ مهرماه امسال، مسابقات فرهنگی ورزشی مادربزرگ‌ها در خوسف برگزار می ‌شود.

فاطمه چهکندی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه خراسان جنوبی اظهار کرد: مسابقات فرهنگی ورزشی مادربزرگ‌ها به مناسبت هفته سالمند، ۱۲ مهرماه در سالن ورزشی شهید نجفی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: شهرستان خوسف نسبت به جمعیت آن سالمندترین شهرستان خراسان جنوبی است که توجه به بحث شادابی، سلامتی و ورزش این قشر اهمیت ویژه‌ای دار.

رییس اداره ورزش و جوانان خوسف بیان کرد: با همکاری مرکز بهداشت و هلال احمر ایستگاه سلامت برای انجام برخی از آزمایش‌های اولیه مخصوص سالمندان در محل برگزاری این مسابقات برپا خواهد شد.

چهکندی نژاد ادامه داد: از ابتدای امسال، ۱۰ جشنواره بازی‌های بومی و محلی در شهرستان خوسف برگزار شده است و برنامه ریزی‌های لازم برای برگزاری اولین جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر استان در حال انجام است.

وی با تاکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت جشنواره‌ها و مسابقات ورزشی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان خوسف، یادآور شد: برگزاری جشنواره‌هایی مانند اسب سواری، شتردوانی، ماشین سواری و دوچرخه سواری طی دو سال گذشته نسبت به معرفی جاذبه‌ها و مناطق گردشگری شهرستان با نگاه به توسعه اقتصادی این مناطق برگزار شده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*