از محل موقوفات محقق شد؛ هزینه کرد یک میلیارد تومانی برای اقامه عزای حسینی در خراسان جنوبی

 

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از هزینه کرد یک میلیارد تومانی از محل درآمد ۲ هزار و ۸۹۳ موقوفه عزاداری ویژه سید و سالار شهیدان خبر داد و گفت: این اعتبار برای برگزاری جلسات سوگواری و اطعام عزاداران هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام پرویز بخشی پور امروز (۲۵ مهر) در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار داشت: امسال مقرر شده است در فاصله اربعین سید و سالار شهیدان تا پایان ماه صفر، هشت موکب در مناطق مختلف استان برپا شود تا به زائران پاکستانی که از مسیر این استان به کربلای معلی و یا مشهد مقدس مشرف می شوند، خدمات دهی کنند.

وی افزود: پنج موکب در امامزادگان باقریه بیرجند، امامزاده سید تاج الدین علی ساقی، امامزاده زیدبن موسی علیه السلام قاین، امامزاده عبدالله کارشک و امامزادگان سلطان محمد و سلطان ابراهیم فردوس مستقر می شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از هزینه کرد یک میلیارد تومانی از محل درآمد ۲ هزار و ۸۹۳ موقوفه عزاداری ویژه سید و سالار شهیدان خبر داد و گفت: این اعتبار برای برگزاری جلسات روضه خوانی، اطعام عزاداران و سوگواری هزینه شده است.

وی از ثبت ۴۶ وقف جدید از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: همچنین از ابتدای امسال ۹ هزار و ۷۰۳ متر مربع عملیات عمرانی در سطح بقاع متبرکه انجام شده است.

 

بخشی پور یادآور شد: همزمان با ۲۸ مهرماه از ۷۰ دانش آموز، ۱۰ دانشجوی نخبه دانشگاه علوم پزشکی، ۱۰ دانشجوی دیگر دانشگاه‌ها، ۱۰ فعال قرآنی، ۱۰ طلبه برتر و چهار مخترع به همت بنیاد فرهنگی البرز تجلیل خواهد شد.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*