اخبار کوتاه ورزشی استان/مسابقات والیبال بانوان روستاهای بخش مرکزی بیرجند برگزار شد

جشنواره شنا برگزار شد
رئیس هیئت شنا و واترپلوی استان اعلام کرد: برترین های مسابقات پسران و دختران جشنواره شنا که به مناسبت روز جهانی فدراسیون بین‌المللی شنا برگزار شده بود معرفی شدند.
اکبری تصریح کرد: این مسابقات از رده سنی ۹ تا ۱۸ سال در ماده های ۵۰ و ۱۰۰ متر آزاد، ۵۰ و ۱۰۰ متر قورباغه، ۵۰ متر کرال سینه و ۵۰ متر کرال پشت، برگزار و نفرات برتر هر ماده و هر رده سنی مشخص شدند.
درخشش اسکیت سواران استان در مسابقات کشوری
رئیس هیئت اسکیت استان گفت: نفرات برتر مسابقات اسکیت دستجات آزاد پسران ، انتخابی تیم ملی فری استایل به میزبانی هیات اسکیت استان مازندران در شهرستان نوشهر معرفی شدند و دو ورزشکار اعزامی استان نیز درخشیدند. شبانی افزود: در رده سنی ۱۲ تا ۱۶ سال محمد منیب احمدی مقدم سوم شد و در رده سنی بالای ۱۶ سال هم امیرحسین اعتمادی نیا سوم شد.
اعزام تیم پینگ پنگ نونهالان استان به مسابقات کشوری
رئیس هیئت پینگ پنگ استان اعلام کرد: تیم نونهالان استان شامل ساینا مؤمن زاده، نسترن حسنی، ملیکا زردست به مربیگری و سرپرستی زهرا چهکندی نژاد به مسابقات قهرمانی کشوری اعزام می شوند. حمیدی افزود: این مسابقات از ۳ تا ۵ مرداد ماه به میزبانی استان اصفهان بصورت انفرادی و تیمی برگزار می شود.

مسابقات والیبال بانوان روستاهای بخش مرکزی بیرجند برگزار شد
مسابقات والیبال بانوان روستاهای بخش مرکزی بیرجند، گرامیداشت دهه کرامت به میزبانی روستای امیرآباد بیرجند برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، در این دوره از رقابت ها ۷ تیم از بانوان روستاهای چهکند، صد گل، منظریه، امیرآباد، دستگرد، حسین آباد و خراشاد با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان تیم های دهیاری چهکند مقام اول، دهیاری حسین آباد مقام دوم و دهیاری دستگرد مقام سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*