پیامک

۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام
اراضی موسوی که شکایت شده از کلاهبرداران به دادگستری شهرست
۱۳۹۷/۰۳/۲۱ ۱۳:۵۵:۰۵
۲
سلام پارک سایت مسکونی اداری بیرجند!!؟(همون جایی که قبلا کلنگ زدین بعد ……. گفت بدینش بهم شماهم گفتین بیا…. مال تو; و
۵۰۰۰آدم ساکن آپارتمانهای۵طبقه سیخی چند؟حداقل انتظار است شفاف سازی کنید.!
۱۳۹۷/۰۳/۲۱ ۱۲:۱۳:۴۲ خوانده نشده خیر
۳
سلام لطفافکری برای دست فروشان سه راه اسدی بکنید ، سرمنشابیشترین زباله خیرابادشده است
۱۳۹۷/۰۳/۲۱ ۱۱:۵۷:۱۹ خوانده نشده خیر
۴
با عرض سلام خدمت مسولین اداره راه. همان طور که از داخل زمین های کشاورزی ما باند دوم جاده بیرجند مشهد را احداث کردید و در جواب اعتراض ما گفتید که طرح ملی است و برای حفظ جان مردم است لطف کنید جهت حفظ جان و مال مردم روستاهای اطراف راه خاکی روستای خنگ  را که کمتر از ۷ کیلومتر میباشد را آسفالت کنید تا ببینیم که جان مردم برای شما اهمیت دارد، با تشکر از شما خنگی نژاد
۱۳۹۷/۰۳/۲۱ ۱۱:۱۵:۳۸ خوانده نشده خیر
۵
شهرداری بیرجند نسبت به نصب ایستگاه های مکانیزه مجزا برای هر مسیر در پایانه ابوذر و بهسازی و نور این ایستگاه ها اقدام فرماید.
۱۳۹۷/۰۳/۲۱ ۱۰:۳۵:۳۴ خوانده نشده خیر
۶
سلام ضمن سپاس ازپیگیریهای دکتررضایی بیرجندی از جناب شهردار محترم وهمکاران زحمتکش شان که باعث وبانی گسترش فضای اطراف ساختمان حکیم نزاری گردیده تشکروقدردانی مینمایم  باشدکه باهمت کلیه عزیزان دست اندرکارفضای موجودبه مکانی فرهنگی وگردشکری تبدیل شود.
۱۳۹۷/۰۳/۲۱ ۰۹:۴۳:۱۸ خوانده نشده خیر
۷
با سلام سایت اداری نه پارکی دارد نه وسایل ورزشی نه نظافتی لطفا اگر شهرداری نمی تواند اقدام کند لطفا عوارض شهرداری هم نگیرند
۱۳۹۷/۰۳/۲۱ ۰۸:۰۹:۰۸ خوانده نشده خیر
۸
باعرض سلام و … ازجانبازان و خانواده شهدا می باشم ازسال ۱۳۷۶ شرکت تعاونی مسکن شاهد بیرجند ازما پول گرفته .بعد از۲۱ سال هیج خبری نیست و کسی هم پاسخگو نیست. لطفا راهنمایی فرمائید چکار کنیم؟
۱۳۹۷/۰۳/۲۱ ۰۷:۴۵:۳۱ خوانده نشده خیر
۹
با سلام ورزش در جاده سلامت با تمام محسناتی که دارداز این جهت که محل تردد خودروهای و دود و آلودگی بسیار دارد برای سلامتی خطرناک است لطفا دراینخصوص ضمن بررسی دقیق کارشناسی شده گزارش تهیه فرمایید…
۱۳۹۷/۰۳/۲۱ ۰۷:۴۴:۰۵ خوانده نشده خیر
۱۰
با سلام،اداره محترم مخابرات پیاده روی مدرس ۳ رو برای کابل کند،بعدم ده متر رو پوشوند بقه رو ول کرد و رفت،انگار بیابونه،،،شهرداری حداقل بهشون بگه درست کنن،،،پاکبان عزیزم اصلا گویا این جمع کردن اشغال ها رو وظیفه خودشون نمیدونن،ما یا جمع میکنیم یا سنگ و خاک میریزیم که باد پخش نکنه،،،واقعا خسته نباشید دارن
۱۳۹۷/۰۳/۲۰ ۲۱:۴۰:۰۹ خوانده نشده خیر
۱۱
با وجود گذشت چندین ماه از قول مسولان برای احداث درمانگاه تامین اجتماعی برای شمال شهر بیرجند تا کنون هیچ اثر عینی مشاهده نشده است.
۱۳۹۷/۰۳/۲۰ ۲۰:۵۲:۳۲ خوانده نشده خیر
۱۲
جای نمایندگان مجلس سایر شهرهای استان در جلسات استانداری خیلی خالی است.چرا همیشه یک نماینده خاص در جلسات حضور دارد و به نفع حوزه انتخابیه خود سخنرانی میکند؟
۱۳۹۷/۰۳/۲۰ ۲۰:۲۲:۳۳ خوانده نشده خیر
۱۳
با توجه به اینکه در بلوار پیامبر اعظم پس از میدان سفیر امید این بلوار دچار بن بست میگردد شهرداری میتواند در صورت امکان امتداد این بلوار را از سمت خیابان اردیبهشت به سمت بلوار خلیج فارس و بلوار ناصری ادامه دهد تا از ترافیک غفاری و بیمارستان ولی عصر کاسته شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*