اخبار ورزشی استان/زیرکوه قهرمان لیگ ووشوی استان شد

زیرکوه میزبان ۸۰ بانوی کاراته کای استان
امروز خراسان جنوبی- أنوشه
اولین دوره مسابقات استانی ۳ گانه کاراته آزاد بانوان  خراسان جنوبی در سبک های کن شین کان، شین کیو کوشین و کیوکوشین بایاکورن در زیرکوه با شرکت ۸۰ورزشکار برگزار شد.رئیس هیئت کاراته شهرستان زیرکوه در گفت و گو با امروز خراسان جنوبی گفت: این رقابت ها با شرکت ۸۰ کاراته کا از شهرستان های زیرکوه، قاینات، بیرجند و شهر نیمبلوک به میزبانی شهرستان زیرکوه برگزار شد. بخشی افزود: ورزشکاران این مسابقات در چهار رده سنی خردسالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با همدیگر به رقابت پرداختند. وی با اشاره به اینکه این مسابقات در دو بخش کاتا و کمیته برگزار شد، تصریح کرد: در بخش کاتا تیم بایاکورن زیرکوه اول، شین کیوکوشین قاین (دبیرستان دخترانه سما) دوم و بایا کورن قاین سوم و دربخش کمیته تیم های بایاکورن قاین، شین کیوکوشین قاین (دبیرستان دخترانه) و تیم بایاکورن زیرکوه به ترتیب رده های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
مسابقات تنیس استانی برگزار شد
مسابقات جایزه بزرگ به مناسبت نیمه شعبان ویژه آقایان در رده آزاد در زمین های هیئت تنیس استان خراسان جنوبی با حضور ۱۶ نفر برگزار شد. در پایان سعید سعیدی و صادق بیرجندی به فینال این دوره از مسابقات راه یافتند و سعید سعیدی با غلبه بر حریف خود به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت، صادق بیرجندی مقام دوم و یوسف پیروزی مقام سوم را کسب کردند.
نجمه خدمتی به اردوی تیم ملی پیوست
با دعوت فدراسیون تیراندازی کشور «نجمه خدمتی» به همراه ۲۶ ورزشکار به اردوی آمادگی تیم ملی پیوست تا برای اعزام به مسابقات جهانی ۲۰۱۸ آلمان با جدیدترین تاکتیک‌ها و تکنیک‌ها آشنا شوند. نجمه خدمتی از خراسان‌جنوبی در رشته تیراندازی با تفنگ بادی تمرینات خود را در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی تهران زیر نظر کمیته فنی فدراسیون آغاز می‌کند تا با جدیدترین تکنیک و تاکتیک‌های روز جهان آشنا شود. مرحله جدید اردوی آمادگی تیم ملی رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به منظور حضور موفق ورزشکاران تیراندازی با تفنگ بادی و تپانچه کشورمان در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ آلمان و بازی‌های آسیایی جاکارتا تا ۳۰ اردیبهشت ادامه می‌یابد. در رشته تیراندازی با تفنگ بادی این اردوی تیم ملی امیرمحمد نکونام، مهیار صداقت و الهه احمدی از تهران، حسین باقری از اصفهان، نرجس امام قلی‌نژاد از مازندران، نجمه خدمتی از خراسان‌جنوبی، زهرا هاشمی از خراسان رضوی، مه‌لقا جام بزرگ از همدان و آرمینا صادقیان و پوریا نوروزیان از ایلام حضور دارند.
زیرکوه قهرمان لیگ ووشوی استان شد
شهرستان زیرکوه در مسابقات ووشوی استان قهرمان شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی و به نقل از ادیبیان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زیرکوه ووشو کاران شهرستان زیرکوه توانستند در هفته پایانی لیگ که در خانه ووشوی استان به میزبانی شهر بیرجند برگزار شد با غلبه بر شهرستان های فردوس و نهبندان و در مجموع امتیازات به مقام قهرمانی اولین دوره از لیگ برتر ووشوی استان برسند. به گفتۀ وی این رقابت ها ۹ هفته به طول انجامید و شهرستان زیرکوه در جایگاه اول، نهبندان دوم و بیرجند در جایگاه سوم جای گرفت.
مسابقات کشتی فرنگی استان برگزار شد
مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی استان در رده سنی خردسالان و نونهالان برگزار شد. سروری رئیس هیئت کشتی استان با اعلام این خبر گفت: این مسابقات در دو رده سنی خردسالان برگزار شد و در پایان نفرات برتر هر وزن معرفی شدند.
برترین دوچرخه سواران  استان
مسابقه دوچرخه سواری قهرمانی استان خراسان جنوبی به میزبانی بیرجند برگزارشد و برترین ها معرفی شدند.
در این مسابقات در رشته استقامت بزرگسالان مقام اول مشترک را حامد حسن پور از قاین و محمد رضایی از بیرجند از آن خود کردند، مقام دوم  به مهدی میری از  نهبندان و مقام سوم به آربا دادرس مقدم از بیرجند رسید. در رشته سرعت بزرگسالان مسافت ۳۸۰۰ متر نیز حامد حسن پور از  قاین، محمد رضایی و ابوالفضل براتی از بیرجند به ترتیب اول تا سوم شدند. در استقامت جوانان هم هادی طالعی از  قاین، محمد رضا زارع از  قاین و امین تقوی از طبس نفرات برتر شدند. در سرعت جوانان مسافت ۳۸۰۰ متر مقام اول به هدایت چاجی از بیرجند رسید، مقام دوم را محمد رضا زارع از قاین از آن خود کرد و مقام سوم  از آن هادی طالعی از قاین شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*