اخبار حوادث استان/مهار آتش در انبار خانه مسکونی بیرجند

تصادف با پراید جان کودک را گرفت
دختر بچه ۵ ساله بر اثر برخورد با یک دستگاه پراید در زیرکوه جان باخت. سرهنگ کاظمی رئیس پلیس راه قاین گفت: عصر سه شنبه در روستای گمنج شهرستان زیرکوه یک سواری پراید با دختربچه ۵ ساله ای برخوردکرد و متأسفانه مصدوم در مسیر اعزام به بیمارستان جان خود را از دست داد.

توقیف اتوبوس حامل دام قاچاق در نهبندان
اتوبوس حامل دام زنده قاچاق در نهبندان توقیف شد.یک دستگاه اتوبوس که اقدام به حمل ۴ رأس دام زنده از شهرستان زابل به مقصد شهرستان مشهد کرده بود با همکاری نیروی انتظامی در شهرستان نهبندان متوقف شد. رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نهبندان از دامداران خواست برای پیشگیری از انتقال و شیوع بیماری ها، از جابجایی دام زنده بدون هماهنگی با شبکه دامپزشکی خودداری و نسبت به اخذ مجوز حمل بهداشتی- قرنطینه‌ ای دامپزشکی اقدام کنند.محمد راه ‌انجام افزود: دامپزشکی در راستای حفظ و حراست از بهداشت عمومی جامعه در برابر تهدیدات بالقوه از قبیل بیماری‌های مشترک بین انسان و دام، بر تمام محموله های دام و فرآورده های مرتبط نظارت‌های دقیق بهداشتی را اعمال می کند.

مهار آتش در انبار خانه مسکونی بیرجند
آتش سوزی انبار خانه مسکونی واقع در خیابان منتظری بیرجند مهار شد. رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند گفت: در پی اعلام حادثه آتش سوزی انبار خانه مسکونی در ساعت ۱۲:۱۸، بلافاصله تیم اطفای حریق به محل اعزام شدند و توانستند در مدت زمان کوتاهی آتش را مهار کنند.حسینی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، افزود: به دلیل اطفای حریق در زمان کوتاه، آتش گسترش پیدا نکرده و از تلفات و خسارات بعدی جلوگیری شد.وی گفت: در کنار این منزل، انبارهایی از محصولات صوتی، تصویری، یخچال و لوازم خانگی قرار دارد که چنانچه حریق توسعه پیدا می کرد این کانون های پرخطر باعث گسترش آن می شد. رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند با هشدار به اینکه برخی کسبه در بافت های مسکونی اطراف خیابانهای تجاری مرکز شهر اقدام به انبار اقلام تجاری بدون توجه به شرایط انبارداری می کنند، از آنان خواست انبارها را به مکانی مخصوص با رعایت نکات ایمنی منتقل کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*