تنبیه شدید دانش آموز نهبندانی

معلم مدرسه ملاصدرای نهبندان دست یک دانش آموز را شکست.تنبیه دانش آموز نهبندانی که آدامس می جوئید، منجر به شکستن دستش شد.این دانش آموز که در مقطع متوسطه دوم تحصیل می کند، گفت: صبح دیروز در کلاس درس در حال جویدن آدامس بودم که معلم قبل از تذکر شروع به ضرب و شتم من کرد.
وی افزود: در حالی که قصد فرار داشتم با پشت پای معلم با رادیاتور و دیوار برخورد کردم که منجر به خونریزی قسمت بالائی ابرو و شکستگی مچ دستم شد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به گفته وی با حضور خانواده اش شکایتی علیه معلم تنظیم شده است .دانش آموز آسیب دیده برای درمان ابتدا به بیمارستان شهید آتشدست نهبندان و به دلیل نبود متخصص ارتوپد در این شهرستان با ماشین مدیر مدرسه به بیمارستان میلاد بیرجند منتقل شد. همچنین محمدرضا عاطفه دوست مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهبندان به یکی از خبرگزاری ها گفت: دانش آموز یکی از مدارس شهر نهبندان بر اثر بی انضباطی، اخلال در آموزش و تحریک سایر دانش آموزان توسط دبیر مربوطه مورد تذکر قرار می گیرد. وی بیان کرد: پس از استنکاف دانش آموز از تذکر معلم و اصرار بر بی نظمی، توسط معلم به بیرون از کلاس هدایت می شود و همین امر باعث واکنش دانش آموز شده و با معلم درگیر می شود.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهبندان گفت: معلم مبادرت به دفاع از خود می کند که در این میان تعادل دانش آموز بر هم خورده و زمین می خورد. وی اظهار کرد: این موضوع از طریق واحدهای نظارتی آموزش و پرورش در دست بررسی است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*