اسامی فیلم ها و قیمت بلیت های جشنواره فیلم فجر اعلام شد

اسامی فیلم ها و قیمت بلیت های جشنواره فیلم فجر اعلام شد
قیمت بلیت های منتخب سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در خراسان جنوبی اعلام شد. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: مردم می توانند ۱۲ فیلم این جشنواره را بصورت بسته ای به قیمت هر فیلم ۸ هزار تومان و بصورت جداگانه ۱۰ هزار تومان خریداری کنند که این قیمت در تهران به صورت بسته ای ۱۳ هزار تومان و جداگانه ۱۵ هزار تومان است. محبی افزود: بلیت فیلم های این جشنواره از طریق سامانه فروش بلیط فیلم های جشنواره فیلم فجر و یا درسینما بهمن بیرجند به فروش می رسد. وی با اشاره به اینکه امسال ۴ انیمیشن هم در نوبت صبح اکران خواهد شد، گفت:تماشای این انیمیشن ها برای مردم رایگان است و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش می توانند از این فرصت استفاده کنند. اکران فیلم های منتخب سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از شنبه ۱۴ بهمن در سینما بهمن بیرجند آغاز می شود و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد. فیلم های جشن دلتنگی، اتاق تاریک، لاتاری، شعله ور، امپراتور جهنم، سروزیر آب، تنگه ابوقریب، کامیون ، فیلشاه ، هایلایت، عرق سرد و مصادره و انیمیشن های قهرمانان کوچک، دنیای کیف ها، دزد و پری و شکلاتی در این مدت در بیرجند اکران می شوند.
اخبار کوتاه
*آسمانی مقدم، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: اجرای طرح های هادی در ۳۶ روستای استان ۲۷ میلیون و ۸۱۱ ریال اعتبار به خود اختصاص داده است.
*دبیر کمیته فرهنگیان و دانش آموزی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: ۵۰۷ دانش آموز متوسطه دوم استان از ۱۳ تا ۲۳ بهمن ماه جاری در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می شوند.
*هزار تن قارچ خوراکی سالانه در خراسان جنوبی تولید می شود.معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: قارچ خوراکی در استان از نوع دکمه ای و صدفی هستند. عصمتی پور افزود: بخش عمده ای از قارچ خوراکی تولید شده در استان به استان های همجوار ارسال می شود.
*مدیرکل امور عشایری خراسان جنوبی، روستائیان و عشایر را پایگاه اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: روستائیان با کار و تلاش زمینه ساز خودکفایی کشور هستند.
*رییس شبکه دامپزشکی شهرستان بشرویه گفت: یک رأس آهو که بر اثر برخورد با خودرو مصدوم شده بود، در شبکه دامپزشکی شهرستان بشرویه درمان شد.
*رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی از شناسایی چهار هزار و ۱۵۰ واحد صنفی مزاحم در بیرجند خبر داد و گفت: به زودی این واحدهای صنفی از شهر خارج و در شهرک های صنفی مستقر می شوند.
*دبیر کمیته فرهنگیان و دانش آموزی ستاد دهه فجر از رونمایی از کلیپ جدید سرود جمهوری اسلامی ساخته شده توسط دانش آموزان استان خبر داد.
*مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی از برگزاری بیش از ۵۰ یادواره شهدا در سراسر استان همزمان با دهه فجر خبر داد.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*