اخبار ورزشی استان/نخستین میزبانی کاراته بانوان شرق کشور ۲۰ بهمن در خراسان جنوبی رقم می خورد

نخستین میزبانی کاراته بانوان شرق کشور ۲۰ بهمن در خراسان جنوبی رقم می خورد
رییس هیات کاراته خراسان جنوبی گفت: برای نخستین بار مسابقات کاراته سبک های آزاد بانوان شرق کشور ۲۰ بهمن جاری به میزبانی خراسان جنوبی و در شهرستان طبس برگزار می شود. به گزارش امروز خراسان جنوبی، احمدی پیما در حاشیه بازدید مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از باشگاه ورزشی کاراته شیهان سلیمانی بیرجند گفت: تا پایان سال با حمایت شرکت کویر تایر رکورد شکنی جهانی شکستن اجسام سخت توسط کاراته کاهای استان انجام می شود. در این جلسه مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی به مدال آوری ورزشکاران کاراته در دوسال اخیر اشاره کرد و گفت: مدال آوری در این رشته مرهون زحمات پیشکسوتان، مربیان و بنیانگذارانی است که در مرکز استان فعالیت می کنند. دکتر افضل پور ادامه داد: رشته ورزشی کاراته در بین بانوان استقبال خوبی دارد و ما شاهد افتخار آفرینی و کسب مدال های رنگارنگ بانوان کاراته کا در میادین استانی و کشوری هستیم . گفتنی است در پایان این مراسم ۴ نفر از هنرجویان باشگاه شیهان سلیمانی به اجرای عملیات شکستن اجسام سخت پرداختند و در ادامه نیز کمربند جمعی از هنرجویان توسط دکتر افضل پور و پیشکسوتان این رشته ورزشی اهدا شد.
ورزشگاه غدیر چشم انتظار حضور صنایع بزرگ استان
مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: با حمایت و تیم داری صنایع بزرگ استان ورزشگاه غدیر میزبان خوبی برای برگزاری دیدارهای لیگ کشوری است .به گزارش امروز خراسان جنوبی، دکتر افضل پور در حاشیه بازدید مشاور امور اقتصادی و بانکی استاندار خراسان جنوبی از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری غدیر بیرجند گفت: ورزشگاه غدیر هزینه های هنگفتی برای نگهداری امکانات آن دارد که در صورت عدم همکاری فرابخشی مسئولان در آینده ای نه چندان دور شاهد فرسودگی و از دست رفتن امکانات و وضعیت موجود این ورزشگاه خواهیم بود. وی افزود: صنایع بزرگ اقتصادی استان باید برای تیم داری و حضور نمایندگان تیم های منتخب استان در لیگ های کشوری به میدان بیایند. در حاشیه این بازدید مسائل و مشکلات ورزشگاه غدیر بررسی شد.
راهیابی فولادی به اردوی مستعدین خردسال کشور
امیر فولادی به اردوی مستعدین تنیس روی میز خردسالان کشور دعوت شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رئیس هیات تنیس روی میز استان گفت: کمیته استعدادیابی فدراسیون تنیس‌روی‌میز از امیر فولادی برای حضور در دومین اردوی مستعدین کشور دعوت کرد. حمیدی افزود: فولادی در نخستین مرحله اردوی مستعدین تنیس‌روی‌میز خردسالان کشور که از ۱۴ تا ۲۶ آذرماه در قم برگزار شد، با درخشش خود توانست به دومین مرحله اردوی مستعدین کشور نیز دعوت شود.
معرفی برترین های تنیس روی میز ادارات بیرجند
مسابقات تنیس روی میز ادارات بیرجند با معرفی برترین ها پایان یافت. در این رقابت ها که با حضور ۱۴ ورزشکار از ادارات بیرجند در خانه تنیس روی میز سالن شهید سرحدی برگزار شد، عبدا… علمی از مدیریت حج و زیارت و محمد آرخی از دانشگاه علوم پزشکی مقام های اول و دوم را کسب کردند و عمید آزادگان از آموزش و پرورش بیرجند و احمد منجم از بهداری ۰۴ ارتش بیرجند مشترکا سوم شدند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*