اخبار ورزشی استان/حضور کشتی گیران بزرگسال استان در رقابت های قهرمانی کشور

حضور کشتی گیران بزرگسال استان
در رقابت های قهرمانی کشور
ورزشکاران آزادکار بزرگسال استان در رقابت های open کشور به مصاف حریفان خود می روند. سروری رئیس هیات کشتی استان گفت:پس از اعلام سهمیه استان از سوی فدراسیون ۳ کشتی گیر آزادکار بزرگسال به همراه ۱ داور به مسابقات OPEN کشور که از امروز تا ۱۳ دی ماه به میزبانی تهران برگزار می شود به مصاف رقبای خود می روند. به گفته وی شایان احمدی، جواد عباسی هتکه و مجید ساده به عنوان ورزشکار و علی تقی زاده به عنوان داور در این رقابت ها به سرپرستی و مربی گری مجید احمد پور به مصاف رقبای خود می روند. وی ادامه داد: مسابقات OPEN بالاترین سطح فنی را دارا می باشد و حضور کشتی گیران و قهرمانان کشور از ویژگی های بارز آن می باشد.

حسینی قهرمان مسابقات شطرنج برق‌آسای استان
نخستین دوره مسابقه شطرنج برق‌آسای جشنواره زمستانی استان با قهرمانی ابوالفضل حسینی پایان یافت. جواد میزانی دبیر هیات شطرنج خراسان جنوبی گفت: به منظور شناسایی و پرورش استعدادهای بالقوه و گرامیداشت «یوم‌ا… ۹ دی» مسابقات قهرمانی شطرنج ریتد برق‌آسای استان با حضور ۱۴ نفر و در ۷ دور به روش سوئیسی در محل تالار شطرنج بیرجند برگزار شد. وی افزود: در پایان این رقابت ها ابوالفضل حسینی ، غلامرضا محمدی و محمدصادق جعفری به ترتیب اول تا سوم شدند و امیرمهدی خزاعی صاحب مقام برتر مسابقات شطرنج رده سنی نوجوان خراسان‌جنوبی شد.

برگزاری کلاس استاژ داوری
سبک های آزاد کاراته در بیرجند
کلاس استاژ داوری سبک های آزاد کاراته در محل خانه کاراته بیرجند برگزار شد.احمدی پیما رئیس هیات کاراته استان گفت: کلاس استاژ داوری سبک های آزاد کاراته ویژه آقایان و بانوان با حضور ۴۰ نفر شرکت کننده در محل خانه کاراته بیرجند زیر نظر کمیته داوران هیئت کاراته استان برگزار شد. در پایان برگزاری این دوره، گواهینامه شرکت در استاژ داوری سبک های آزاد به شرکت کنندگان اهدا شد.

اعزام تیم دوومیدانی بانوان استان به مسابقات کشور
تیم دوومیدانی بانوان استان به مسابقات کشوری اعزام می شود. چاچی رئیس هیات دوومیدانی استان گفت: تیم دوومیدانی بانوان استان به مسابقات گرامیداشت دهه مبارک فجر که ۱۳ و ۱۴ دی ماه در سالن دهه فجر تهران برگزار می شود به مصاف رقبای خود می روند. این تیم با ترکیب مریم السادات اصغری، سحر حق دوست، فرزانه قاسمی و افسانه سبزه کار، به سرپرستی صفورا کدخدازاده در این رقابت ها حضور دارد.

برگزاری اولین طرح استعدادیابی ژیمناستیک
در بیرجند
اولین طرح استعدادیابی ژیمناستیک در بیرجند برگزار شد. به مناسبت گرامیداشت نهم دیماه روز بصیرت با هدف کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی»، طرح استعدادیابی ژیمناستیک با حضور ۶۵۰ خردسال و نونهال از ۳۰ مهد کودک در آیتم های راه رفتن روی موازنه، آویزان شدن از میله بارفیکس، انعطاف، پرش جفت متوالی، پرش از مانع و پرش از ارتفاع در بیرجند برگزار شد. در پایان این مراسم از برترین های ژیمناستیک بیرجند تجلیل شد.

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی
جام بصیرت در بشرویه
همایش پیاده روی خانوادگی جام بصیرت در شهرستان بشرویه برگزار شد. سید مهدی ساداتی پور رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان بشرویه گفت:به مناسبت میلاد حضرت امام حسن عسکری(ع) ودهه بصیرت، همایش پیاده روی خانوادگی با حضور جمع کثیری از مردم در روستای خانیک ویگی و مجد از توابع شهرستان بشرویه برگزار شد. شرکت کنندگان مسافت ورودی روستای خانیک تا امامزاده بی بی نجمه خاتون (س) را پیمودند و در پایان به قید قرعه جوایزی به شرکت کنندگان اهدا شد.

آغاز مسابقات فوتبال لیگ روستا در سرایان
مسابفات فوتبال لیگ روستا در شهرستان سرایان آغازشد. مسابقات فوتبال جام روستا با شرکت ۱۰ تیم در زمین خاکی روستای زنگویی آغاز شد. این رقابت ها در دو بخش آزاد با شرکت شش تیم (پنج تیم از روستای زنگویی و یک تیم روستای دره باز) و نوجوانان با شرکت چهار تیم بصورت رفت و برگشت در روزهای جمعه هر هفته از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح برگزار می شود.

دعوت فدراسیون از بانوی تیرانداز استان
به اردوی تیم ملی
نجمه خدمتی در مسابقات تیراندازی با اسلحه بادی ۱۰۰ متر کشور در اردوی آمادگی تیم ملی تمرینات خود را زیر نظر کمیته فنی فدراسیون آغاز کرده است. تمرینات تیراندازان اردوی تیم ملی در سالن تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز و تا ۲۲ دی‌ماه زیر نظر ابراهیم اینانلو، محمدزائر رضایی و مریم طالبی از اعضای کمیته فنی فدراسیون ادامه می‌یابد.

برگزاری مسابقات پینگ‌پنگ
نونهالان و نوجوانان بیرجند
مسابقات قهرمانی پینگ‌پنگ نونهالان و نوجوانان گرامیداشت «یوم‌ا… ۹ دیماه»در بیرجند برگزار شد. در این رقابت ها ۳۰ ورزشکار به صورت دو حذفی در خانه پینگ‌پنگ خراسان‌جنوبی واقع در سالن شهید سرحدی مجموعه ورزشی خاتم‌الانبیاء(ص) بیرجند با یکدیگر رقابت کردند که در پایان رده سنی نونهالان: حسین یعقوب‌نژاد و سید سپهر عندلیب‌مقدم مقام های اول و دوم را کسب کردند و میلاد و مهدیار رمضانی مشترکا سوم شدند. در رده سنی نوجوانان: مصطفی طاهری و حسین یعقوب نژاد اول و دوم شدند و عارف محمدی و محمد امین حاجی‌پور مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*