پیامک

کارمند،مدیریاهرمقامی که از امکانات دولتی خصوصامنزل و خودرو در جهت منافع شخصی خودوخانواده اش استفاده می کند،قطعا از دست بردن در سایر اموال دولتی و سواستفاده ازجایگاهی که مدیران بالاتربه او داده اندوموقتی و برای خدمت است ابایی ندارد.بیان این حرفهابرای عده ای خنده داراست چون دیدن اینگونه سواستفاده هادرجامعه برای مردم کاملا عادی شده است.
۲
با سلام
ضمن تشکر از اقدامات شهرداری ؛  انتهای خیابان غفاری ۱۶  حدفاصل خیابان ذکریای رازی ۴  و ظفر بطول بیست متر کماکان خاکی باقیمانده است که باعث بروز مشکلات زیادی شده است . لطفا شهردار محترم که به وضعیت نابسامان آسفالت اذعان دارند ٬ دستور اجرا موارد جزئی را بدهند. با تشکر
۱۳۹۶/۰۹/۲۹ ۰۹:۳۶:۴۲ خوانده نشده خیر
۳
با سلام
چرا مسیولین نظارتی بر انتخاب شهردار ندارند
جواب خون کشته دیروز گزیک پای شهردار است که با گذشت چندین سال از شهر شدن هیچ اقدامی نکرده است اگر منظور از انتخاب شهردار درست کردن فقط یک پارک و ۵۰۰ متر آسفالت ناقص پس باید خدا را شکر کنیم زنده ایم
۱۳۹۶/۰۹/۲۹ ۰۹:۰۱:۵۹ خوانده نشده خیر
۴
سلام. اگر در تشخیص اراضی ملی نظر مالکین مجاور هم داشتید این همه پرونده قضایی هم نبود و قاضی محترم هم به کارهای مهمتر رسیدگی میکرد سرمایه ملی هم هدر نمیرفت.
۱۳۹۶/۰۹/۲۹ ۰۸:۱۰:۲۰ خوانده نشده خیر
۵
سلام. ایا متولیان موقوفات به وظایف ملی خود عمل میکنن یا فقط به وصیت واقف ولو به ضرر جامعه باشد عمل میکنن. به مردم توضیح دهید چرا اب قنات شوکت اباد را هدر و پودر میکنید.
۱۳۹۶/۰۹/۲۹ ۰۷:۵۸:۰۰ خوانده نشده خیر

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*