رئیس عقیدتی – سیاسی نیروی زمینی ارتش در بیرجند: انجام فعالیت‌های فرهنگی در دستور کار ارتش است

عبادی

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب در احکام اخیر خود در مورد فعالیت‌های فرهنگی ارتش بر ارتقای هوشیاری، بصیرت دینی و انقلابی آحاد کارکنان ارتش جمهوری اسلامی و خانواده‌هایشان تأکید کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام شعبان‌علی صالحی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بارها تأکید کرده‌اند که نسبت به فعالیت‌های فرهنگی در ارتش دغدغه وجود دارد.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی تاکید کرد: این دغدغه مانند دغدغه‌های یک فرمانده در میدان مبارزه است.

صالحی با بیان اینکه در پادگان ۰۴ بیرجند حدود ۳ هزار جوان با ایمان و با تحصیلات متفاوت حضور دارند تصریح کرد: این مهم فرصتی برای انجام کارهای فرهنگی بیشتر و مطلوب است.

صالحی با بیان اینکه در حال حاضر در این مجموعه تحت عنوان مصباح ۱۲ برنامه فرهنگی ویژه کارکنان وظیفه عمومی حین خدمت تدوین شده است گفت: امید است این دغدغه مقام معظم رهبری با انجام کارهای فرهنگی مطلوب رفع شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی نیز در این دیدار گفت: حضور علمای وارسته تحت عنوان عقیدتی سیاسی در مجموعه نیروهای مسلح کشور بسیار کارآمد است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی اظهار داشت: در حقیقت این نیروها بازوی فرهنگی نیروهای نظامی هستند.

وی با تاکید بر اینکه صداقت از مهمترین ویژگی‌های نیروهای نظامی کشور است گفت: کادر ارتش جمهوری اسلامی ایران از زمان بیعت با امام خمینی(ره) تا امروز که نزدیک به  چهل سال از آن می‌گذرد همواره با ثبات اراده قدم برداشته و سختی‌ها را پشت سر گذاشتند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی بیان کرد: در این مسیر پر پیچ و خم علماء هیچگاه برادران ارتشی خود را تنها نگذاشتند.

عبادی تاکید کرد: علما در جهت رشد و ارتقای فرهنگی کادر ارتش و سایر نیروهای مسلح قدم‌های بسیار مثبتی برداشتند و فعالیت نیروهای مسلح در نظام  اسلامی تنها به جنگ فیزیکی خلاصه نمی‌شود بلکه اهداف متعالی را پیگیری می‌کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*