معاون وزیر کار در بازدید از کارخانه کویرتایر: مطالبات کارخانه کویرتایر از خودروسازان پیگیری میشود

معاون امور مجلس، حقوقی و امور استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مطالبات کارخانه کویرتایر از خودروسازان پیگیری میشود. جمشید تقیزاده در بازدید از کارخانه کویرتایر اظهار داشت: با بازدیدی که امروز از کارخانه کویرتایر انجام شد میتوان گفت میدان مغناطیسی عشق و جاذبه الهی را در صنعت تایر کشور مشاهده کردیم.

وی گفت: به مدیران کارآمد این شرکت به دلیل حرکت بسیار ارزشمندی که صورت گرفته تبریک میگویم. تقیزاده تصریح کرد: به همکاران خود نیز میبالم که در مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی صنعتی را پشتیبانی میکنند که این صنعت با یک هزار و ۴۰۰ نفر نیرو توانسته در ۳ شیفت کار خود را انجام دهد که در این راستا هم کارگر در امنیت شغلی و هم کارفرما در امنیت اقتصادی خود قرار دارد. وی با بیان اینکه این امر در نظام جمهوری اسلامی ایران جزو پدیدههای ستودنی است خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان استان نیز بتوانند نقش ویژهای در حمایت از این مجموعه داشته باشند.

معاون امور مجلس، حقوقی و امور استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: در کنار آن مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با تمام وجود در کنار مجموعه کارفرمایی و کارگری ایستاده و به این شعار خود که “امنیت شغلی برای کارگران و امنیت اقتصادی برای کارفرمایان” مصداق اصلی آن  است میپردازد.

 

تقیزاده اظهار داشت: امیدواریم مشکلاتی که  در امر مطالبات بیان شد با مسئولان ذیربط خودروسازی و وزارت صنعت مطرح شود تا رفع مشکل شود. وی با اشاره به برنامه حمایتی در بحث کارگری و کارفرمایی در حوزه کار افزود: در این راستا سعی خواهیم کرد که مواردی که برای تسهیلات این مجموعه میتواند نقش ایفا کند را رصد و ورود کنیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*