زنگ مهر و مقاومت در بیرجند نواخته شد

زنگ مهر و مقاومت با حضور معاون سیاسی ، اجتماعی و امنیتی استانداری، جمعی از مسئولین استان و شهرستان بیرجند در مدرسه نمونه دخترانه تقوی بیرجند نواخته شد.
معاون سیاسی ،اجتماعی و امنیتی استانداری در این مراسم ضمن تسلیت ایام محرم و گرامی داشت هفته دفاع مقدس و آغاز بهار علم ودانش گفت: آموزش و پرورش آیینه تمام نمای جامعه و رکن اصلی توسعه و رشد و بالندگی جامعه است وباید در رآس همکاری همه دستگاه های اجرایی و مردم قرار گیرد.
حسینی با اشاره به فضای مجازی که اکنون در اختیار همگان قرار دارد، افزود: اکنون که فضای مجازی در اختیار شما قرار دارد باید به درستی استفاده شود تا آینده حسرت این روز ها را نخوریم.
وی با بیان اینکه افزایش سطح سواد رسانه ای اولیا ومربیان موجب کاهش آسیب های ناشی از استفاده غیر متعارف دانش آموزان از فضای مجازی خواهد شد عنوان کرد: این فضای مجازی اگر به درستی استفاده نشود باعث افزایش آسیب های اجتماعی جامعه و بخصوص مدارس خواهد شد.
در ابتدای این مراسم واقعی معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: ۱۶۰ هزار دانش آموز استان در بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه استان سال تحصیلی را آغاز کرده اند. وی از آمادگی کامل مدارس و فرهنگیان استان برای سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود: ۱۵ هزار فرهنگی کار علم آموزی به دانش آموزان استان را برعهده دارند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*