کارشناس کتب درسی و نشریات کمک آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان : کسری کتاب درسی در استان نداریم توزیع کتب کسری متوسطه اول و دوم از امروز در استان

به اذعان کارشناس کتب درسی و نشریات کمک آموزشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تهیه و توزیع کتب مقطع ابتدایی ، فنی و حرفه ای ، کاردانش و مقطع پیش دانشگاهی بر عهده آموزش و پرورش است که در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد . عباس یعقوبی با بیان اینکه کتب مقطع پیش دانشگاهی تا ۲۲ خرداد ماه سال جاری توزیع شده و هیچ کمبودی وجود ندارد ، افزود: کتب مقطع ابتدایی نیز از ۱۱ شهریور ماه در سطح مناطق آموزش و پرورش توزیع شده که بعد انتقال به مدارس از اول مهر ماه در بین دانش آموزان توزیع خواهد شد . وی ادامه داد : بخشی از کتب فنی و حرفه ای و کاردانش نیز تحویل مناطق شده و بخشی نیز باقیمانده که به مرور تحویل خواهد شد .
وی در مورد وضعیت توزیع کتب مقطع متوسطه اول و دوم به خبرنگار ما گفت: تهیه و توزیع کتب این پایه ها بر عهده کتاب فروشی هاست که آموزش و پرورش از طریق مناطق و اتحادیه کتاب فروشان با یک نفر تفاهم نامه ای مبنی بر تهیه و توزیع کتب درسی را می بندد و آموزش و پرورش به شکایات احتمالی از نحوه توزیع کتب و یا کمبودهای احتمالی رسیدگی می کند .
توزیع کتب کسری متوسطه اول و دوم
از امروز در کتاب فروشی های
به گفته مسئول توزیع کتب درسی متوسطه اول و دوم در شهرستان های بیرجند ، درمیان ،خوسف و سربیشه از امروز تمامی کتب کسری دانش آموزان در کتاب فروشی ها موجود است و مشکلی در تهیه آنها وجود ندارد. راستگو مقدم با بیان اینکه هیچ کسری در کتب تمامی پایه های متوسطه اول و دوم وجود ندارد ،به خبرنگار ما گفت: کتب تمامی پایه های متوسطه اول و دوم الان در استان موجود است و کسری هم نخواهیم داشت.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*