اخبار کوتاه ورزشی

رقابت تیم ۰۴ بیرجند در مسابقات فوتسال قهرمانی کشور
تیم مرکز آموزشی ۰۴ بیرجند در رقابت های فوتسال قهرمانی کشور به مصاف رقبای خود می رود. به گزارش امروز خراسان جنوبی،مسابقات فوتسال قهرمانی یگان های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور ۱۶ یگان  از سراسر کشور به بانی شهرستان تربت حیدریه آغاز شد. در این رقابت ها نماینده خراسان جنوبی در گروه A با تیم های تیپ ۱۳۰ گرگان، تیپ پیاده ۴۱ قوشچی و فرماندهی آماد نزاجا رقابت می کند.
کسب رتبه سوم دانش آموز استان در رقابت های دوومیدانی کشور
دانش آموز خراسان جنوبی در رقابت های دوومیدانی کشور مقام سوم را کسب کرد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت : در رقابت های دوومیدانی قهرمانی کشور امیر رمضانی ورزشکار دوی ۱۰۰ متر استان پس از دونده های استان فارس و شهرستان های تهران بر سکوی سوم مسابقات قهرمانی دو و میدانی دانش آموزان کشور در دوره متوسطه اول ایستاد. عباس لامعی افزود: همچنین وحید رمضانی دیگر دانش آموز دوومیدانی کاراستان در ماده ۳۰۰ متر با مانع از دوره متوسطه دوم در این مسابقات جایگاه ششم کشور را کسب کرد.
رقابت ۱۵۶بدمینتون باز نونهال دختر کشور در بیرجند
رقابت های بدمینتون نونهالان دختر کشور از امروز در بیرجند آغاز می شود. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رئیس هیات بدمینتون استان گفت : رقابت های بدمینتون نونهالان دختر کشور با حضور ۱۵۶ شرکت کننده از ۲۶ استان کشور به میزبانی بیرجند از ۲ لغایت ۵ مردادماه در سالن ورزشی غدیر  بیرجند برگزار می شود. ثانی با اشاره به اینکه فدراسیون در بحث گسترش و رشد ورزش نونهالان اهتمام ویژه ای دارد، تصریح کرد: همچنین کلاس ارتقای داوری درجه ۳به ۲ کشوری نیز در حاشیه این رقابت ها برگزار می شود که سهمیه استان از این کلاس ۵ داور می باشد. وی خاطر نشان کرد: علاوه بر ورزشکاران شرکت کننده در این مسابقات ۴۰ نفر از داوران و کمک داوران استان و کشور و زهرا رحتمی سرداور این مسابقات، سحر زمانیان سرمربی تیم ملی و دکتر مداحی نایب رییس فدارسیون بدمینتون نیز حضور خواهند یافت.
رقابت  های فوتسال  و هفت سنگ در درح
مسابقات فوتسال گرامیداشت یادواره شهدای درح برگزار شد. در این رقابت ها که با حضور ۴ تیم برگزار شد تیم کانون فرهنگی و هنری عمار،مواد غذایی ثموری و کانون پیروان ولایت اول تا سوم شدند. همچنین در رقابت های هفت سنگ دختران نونهال درح شهرستان سربیشه تیم نرگس، یاس و نسترن اول تا سوم شدند.
صعود کو هنوردان فردوس به قله دماوند
کوهنوردان باشگاه ورزشی یزدان پناه فردوس به قله دماوند صعود کردند. کوهنوردان یک روز قبل از صعود برای جلوگیری از بروز مشکل بیماری ارتفاع، برنامه هم هوایی را تا ارتفاع ۴۷۰۰ متر انجام دادند و در ارتفاع ۴۹۰۰ متر به خاطر بارش شدید برف در هفته گذشته کوهنوردان ادامه مسیر را بصورت زمستانه طی کردند و درنهایت این صعود را با موفقیت به پایان رساندند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*